اخبار داغ

نورپردازی با چراغ خطی

نورپردازی با چراغ خطی
چراغ های خطی از تجهیزات نورپردازی میباشند که طی چندین سال اخیر بسیار بین مردم محبوب شده است و بسیاری از آرشیتکتها و طراحان داخلی به وسیله این محصول کارآمد محیط های مد نظر خود را نورپردازی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ابتدای متن می پردازیم به این موضوع که چراغ خطی چیست و چه مزایایی دارد ؟. چراغ های خطی از تجهیزات نورپردازی میباشند که طی چندین سال اخیر بسیار بین مردم محبوب شده است و بسیاری از آرشیتکتها و طراحان داخلی به وسیله این محصول کارآمد محیط های مد نظر خود را نورپردازی می کنند.

چراغ خطی انواع مختلفی دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی ها منحصر بفردی هستند .

چراغ های خطی بر اساس نوع نصب به سه دسته تقسیم میشوند

  • چراغ خطی روکار
  • چراغ خطی توکار
  • چراغ خطی آویز
  • چراغ خطی منحنی
  • چراغ خطی کم عمق

نورپردازی با چراغ خطی جذابیت های خودش را دارد شما میتوانید با استفاده از چراغ های خطی اشکال گوناگونی را در محیط ایجاد کنید و جلوه خیره کننده ای در محیط به نمایش بگذارید شما می توانید از چراغ خطی به عنوان منبع نور اصلی یا نور مکمل استفاده کنید یا با ترکیب کردن چند مدل مختلف چراغ خطی بر  روی سقف و دیوار مانور دهید و محیط مد نظر خود را به بهترین شکل نورپردازی کنید. که هر یک از این دسته بندی به مدل های گوناگون تقسیم میشوند که در ادامه مطلب به تمامی مدل های چراغ خطی می پردازیم.

اما ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چطور میتوانید چراغ های خطی را با بالاترین کیفیت و مدل های متنوع  را تهیه کنید ؟ شما میتوانید چراغ های خطی را با بهترین کیفیت از سایت فربر نورابین خریداری نمایید سایت نورابین دارای مدل های متعددی از چراغ خطی میباشد میتواند خرید را برای شما بسیار آسان کند و حتی شما میتوانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید و درباره خرید چراغ خطی و دیگر محصولات روشنایی مشاوره های لازم را دریافت فرمایید .

انواع مختلف چراغ خطی

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم چراغ های خطی از نظر نوع نصب به سه دسته روکار، توکار ، آویز تقسیم میشوند که هر کدام دارای مدل های مختلفی هستند. چراغ خطی توکار دارای مدل های : چراغ خطی فوق باریک ، چراغ خطی آینه ای ، چراغ خطی منحنی و چراغ خطی IP دار  مباشد  و مدل های چراغ خطی روکار شامل : روکار منحنی ، روکار آینه ای ، روکار بدنه رنگی و روکار به صورت اشکال چند ضلعی می باشد و چراغ خطی آویز  دارای مدل های : آویز بدنه رنگی ، آویز به صورت اشکال هندسی می باشد که هر یک از این مدل هی چراغ خطی از امکانات  و ویژگی های جذاب برخوردار هستند. شما میتوانید تمامی مدل های ذکر شده از چراغ خطی را از سایت نورابین با بالاترین کیفیت خریداری نمایید .

نورپردازی فضاهای بیرونی و نمای ساختمان

شاید برای شما عزیزان سوال پیش آمده باشد که با کدام مدل چراغ خطی میتوان فضاهای بیرونی و نمای ساختمان را نورپردازی کرد. وقتی بحث نورپردازی فضاهای بیرونی مطرح می شود باید به فاکتور های مختلفی توجه کرد مانند : منبع نور باید در مقابل نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم باشد و بتواند فشار هایی از قبیل را تحمل کند

در برخی موارد مهندس یا آرشیتکت فضایی حفاظی برا منبع نور تعبیه میکند که دارای هزینه های اضافی است و منطقی است در این موارد از محصولی استفاده شود که خودش به تنهایی توانایی تحمل عوامل بیرونی را داشته باشد . برای این کار میتوان از چراغ های خطی IP دار یا دفنی استفاده کرد این نوع از چراغ خطی در برابر عواملی مانند گرد و غبار ، نفوذ رطوبت و فشار کاملا مقاوم است و از نفوذ هر گونه عامل خارجی جلوگیری میکند . این نوع ا چراغ خطی توانایی تحمل فشار های سنگین مانند عبور اتومبیل را دارد و برای نورپردازی فضاهای بیرونی مانند نمای ساختمان ها و پارکینگ ها مناسب ترین گزینه است . شما میتوانید با خیال راحت از این محصولات برای نورپردازی  محیط های بیرونی استفاده کنید و از استقامت این محصول مطمئن باشد برای خرید چراغ خطی دفنی و IP دار به سایت معتبر فربر نورابین مراجعه فرمایید .

روش نصب چراغ خطی ( روکار ، توکار و آویز )

شما عزیزان برای نصب چراغ خطی توکار باید در ابتدا روی سقف یا کناف برشها و شیار های بر اساس اندازه و ابعاد چراغ ایجاد کنید و در ادامه چراغ دار در آن قرار دهید و آن را در دیوار یا کناف نصب کنید . اما نصب چراغ خطی روکار و آویز بسیار آسان تر از نصب توکار آن است و به راحتی بدون نیاز به زیرساخت های قبلی نصب میشود اما توصیه میشود که  برای نصب این محصولات از متخصصین این کار کمک بگیرید و کار را به کاردان بسپارید 

 

سفارشی سازی چراغ خطی

از امکاناتی که سایت نورابین برای شما عزیزان فراهم کرده است سفارشی سازی انواع چراغ خطی  است که شما میتوانید با اندازه ها ی مختلف و اشکال گوناگون سفارشی سازی کنید و نورپردازی محیط خود را به بهترین نحو اجرا کنید . منظور از سفارشی سازی یعنی شما می توانید حتی عمق محصول خود را نیز سفارشی سازی کنید . شرکت فربر نورابین میتواند چراغ خطی را مطابق با نیاز های شما سفارشی سازی کند شما میتوانید برای خیردی و سفارشی سازی  چراغ های خطی به سایت نورابین مراجعه فرمایید و با کارشناسان مجموعه فربر نورابین ارتباط حاصل فرمایید و نیاز های خود را با این مجموعه به اشتراک بگذارید.

https://nourabin.com/surface-linear-led-light

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
رضا -> 1401/12/03
پاسخ

سلام خیلی ممنونم اطلاعات کاملی برای چراغ خطی بودش ، اما یه سوال همه چراغ های خطی چه به صورت آویز توکار یا روکار باید از بدنه پروفیل تولید شده باشند، و منبع نوری شون اس ام دی باشه، چون تو این مقاله به این نکته خیلی توجه شده بود