اخبار داغ

دوازدهمین اجلاس مجلس خبرگان؛

آیت الله جنتی: باید از سلامت دینی، مالی و حیثیتی جامعه اسلامی دفاع کنیم

آیت الله جنتی: باید از سلامت دینی، مالی و حیثیتی جامعه اسلامی دفاع کنیم
دوازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری امروز سه شنبه 4 مهرماه 1402 در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دوازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه شنبه ۴ مهر  با حضور اعضای خبرگان و هیئت رئیسه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد.

حجت اسلام سید ابراهیم رییسی رییس‌ جمهور، حسن روحانی رییس‌جمهور پیشین، سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد، سید محمود علوی وزیر پیشین اطلاعات و دری نجف آبادی از جمله چهره‌های شناخته شده حاضر در این اجلاس هستند.

 آیت‌الله احمد جنتی در نطق افتتاحیه گفت: آغاز امامت امام زمان علیه السلام را تبریک می گویم و در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری باید گفت که این شهدا همیشه ادامه دهنده شهدا دفاع مقدس است و این خون‌ها ادامه راه انقلاب را تضمین می‌کند.

رئیس مجلس خبرگان با اشاره به حدیث پیامبر (ص) مبنی بر اینکه مسلمان کسی است که سایر مسلمانان از دست و زبان او در امان باشند، تصریح کرد: دین ما اسلام است و هرگاه از نماز هم می‌خواهیم خارج شویم سلام می‌دهیم، لذا باید این روح سلامت را حفظ کنیم.

وی افزود: جامعه اسلامی جامعه امن است و آبرو، اموال و اخلاق و دین مردم باید حفظ شود و همه چیز آنها باید حفظ شود.

آیت الله جنتی با اشاره به اینکه باید قدر سلامت جامعه اسلامی را بدانیم و از سلامت دینی مالی و حیثیتی جامعه اسلامی دفاع کنیم، تاکید کرد: باید تا جایی که می‌توانیم مانع ضربه خوردن به سلامت جامعه اسلامی شویم.

گفتنی است؛ این آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان پیش از برگزاری انتخابات دوره ششم این مجلس در 11 اسفندماه است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه