اخبار داغ

ناکامی حاشیه سازان در ایجاد حاشیه؛

فوتبال زنان انتخابی المپیک| مضحکه ایران اینترنشنال در پرث/ پاسخ تمسخرآمیز سرمربی استرالیا به حاشیه سازی

فوتبال زنان انتخابی المپیک| مضحکه ایران اینترنشنال در پرث/ پاسخ تمسخرآمیز سرمربی استرالیا به حاشیه سازی
رسانه معاند ایران اینترنشنال که علاقه دارد تا همیشه حاشیه ساز باشد، این بار تلاشش به نتیجه نرسید و مورد تمسخر سرمربی تیم ملی استرالیا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتبال زنان کشورمان که جهت حضور در مرحله مقدماتی المپیک 2024 پاریس عازم استرالیا شده، هم اکنون در شهر پرث اقامت دارد و فردا در نخستین دیدار، به مصاف میزبان خواهد رفت.

در همین راستا، ظهر امروز به وقت محلی نشست سرمربیان تیم های حاضر در گروه که شامل استرالیا، ایران، فیلیپین و چین تایپه، در ورزشگاه اچ بی اف پارک  برگزار شد.

در حاشیه این برنامه، نماینده رسانه خارجی فارسی زبان که سابقه مشخصی در آلوده سازی فضای ورزشی دارد، قصد داشت تا این وظیفه را بار دیگر اجرایی کند اما ناکام ماند.

نماینده ایران اینترنشنال که در فعالیت خود ناکام مانده بود و نتوانسته بود اثرگذاری بر روند نشست خبری داشته باشد، در آخرین بخش از تونی گوستاوسن سرمربی تیم ملی استرالیا در مورد محدودیت حجاب و مشکلات آن برای زنان ملی پوش کشورمان پرسید اما واکنش وی باعث خنده حضار و یک افتضاح برای این شبه رسانه شد.

این مربی در واکنش به سوال عنوان کرد که "من وقتی می توانم جوابت را بدهم که کنار من متخصص پارچه و آب و هوا باشد تا تاثیر آنها را بدانم. اجازه دهید به این سوال جواب ندهم." و در ادامه هم با پوزخند به نماینده این شبهه رسانه نگاه کرد و باقی حاضران نیز با تعجب و خنده آنها را نگاه می کردند.

این مثلا رسانه که همیشه در پی حاشیه سازی است، این بار توسط یک خارجی مورد تمسخر قرار گرفت و نتوانست به اهداف طراحی شده اش برسد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه