اخبار داغ

لحظه به لحظه؛

آخرین اخبار از شصتمین روز عملیات طوفان الاقصی/ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری

آخرین اخبار از  شصتمین روز عملیات طوفان الاقصی/ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد شصتمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که مقاومت فلسطین از نبرد سخت و تمام عیار رزمندگان فلسطینی با نظامیان متجاوز صهیونیست در شمال و شرق شهر خان یونس خبر داده است.

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد شصتمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که مقاومت فلسطین از نبرد سخت و تمام عیار رزمندگان فلسطینی با نظامیان متجاوز صهیونیست در شمال و شرق شهر خان یونس خبر داده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در اولین دقایق بامداد امروز جنوب دیرالبلح و شهر خان یونس را به شدت بمباران کردند.

یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه شعفاط و الدهیشه

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردوگاه شعفاط در شمال قدس اشغالی و اردوگاه الدهیشه در بیت لحم حمله ور شده و اقدام به تخریب املاک مردم کردند.

از سوی دیگر در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه الجلزون در شمال رام الله درگیریهایی میان آنها و جوانان مبارز رخ داد.

بولدوزرهای ارتش اسرائیل در جنین و اردوگاه آن همچنان به تخریب زیرساختهای آن ادامه می دهند. درگیری جوانان مبارز با متجاوزان صهیونیست  همچنان  ادامه دارد.

کشته شدن 3 نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که سه تن از نظامیانش از جمله یک  افسر در درگیری‌های اخیر غزه کشته شده‌اند.

فعال شدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های مجاور غزه

منابع محلی فلسطینی از به صدا درآمدن آژیر هشدا در شهرک‌های صهیونیست نشین نزدیک نوار غزه خبر داد.

شهادت جوان فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

رژیم اسرائیل بامداد و صبح امروز یورش گسترده‌ای به اردوگاه قلندیا واقع در کرانه باختری داشت که در اثر آن، یک جوان فلسطینی به نام «محمد مناصره» به شهادت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

انهدام تجهیزات زرهی دشمن صهیونیستی در عملیات زمینی مقاومت

به نقل از المیادین، مقاومت فلسطین در درگیری‌های زمینی دیروز و دیشب در چندین محور مقابل ارتش رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و خسارت‌های گسترده‌ای به نیروهای ارتش وارد کرد. شدیدترین درگیری‌های دیروز در شمال شرقی دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه بود.

نیروهای مقاومت همچنین در شرق اردوگاه البریج و محله‌های النصر و شیخ رضوان واقع در شمال شهر غزه در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و موفق شدند ضربات سختی را در این محورها به ارتش اسرائیل وارد کنند.

گردان‌های القسام در همین رابطه از حمله نیروهای خود به دو نفر برای زرهی اسرائیل و یک تانک با خمپاره شواظ و خمپاره های یاسین ۱۰۵ در شمال شهر خان یونس خبر دادند. حماس همچنین یک تانک اسرائیلی در غرب جبالیا را با خمپاره یاسین ۱۰۵ منهدم کرد.

حمله اشغالگران صهیونیست به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری

شبکه المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست که همواره از سلاح‌های ممنوعه استفاده کرده‌اند این بار نیز با شلیک بمب‌های حاوی فسفر منطقه بلیدا واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین با شلیک چند خمپاره اطراف منطقه عیتا الشعب واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف مناطق کفرکلا و العدیسه واقع در جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داد. اشغالگران صهیونیست منطقه تله الحمامص واقع در جنوب الخیام در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

حملات راکتی مقاومت فلسطین به بئرالسبع

گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی در غزه، شهرک صهیونیست نشین بئرالسبع را با چندین  راکت هدف حملات خود قرار داده است.

استفاده از بمب‌های فسفوری و آتش‌زا در شمال غزه

رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اسرائیل در منطقه جبالیا واقع در شمال غزه اقدام به پرتاب بمب‌های فسفوری و آتش‌زا کرده‌‌اند.

درگیری نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری

به نقل از فلسطین الیوم، اشغالگران صهیونیست طی ساعت‌های گذشته به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و تعداد زیادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه بیت لقیا واقع در غرب رام الله درگیری‌هایی میان آنها و جوانان فلسطینی رخ داد.

نیروهای مقاومت فلسطین همچنین تجهیزات نظامیان صهیونیست را با پرتاب چندین بمب قدرتمند در جریان یورش این نظامیان به شهر و اردوگاه جنین منهدم کردند.

نظامیان صهیونیست به مناطق شمال غرب رام الله نیز حمله کردند. رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که حدود ۵۰ خودروی نظامی به شهر جنین هجوم آورده و بیمارستان دولتی این منطقه را محاصره کردند.

القسام یک تانک اسرائیلی را هم هدف قرار داد

گردان القسام همچنین از هدف قرار دادن یک دستگاه تانک رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس با راکت یاسین 105 خبر داد.

بمباران مسجدی دیگر در غزه

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه «بطن السمین» در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه، یک مسجد تخریب شد. 

القدس از هدف قرار دادن یک دستگاه خودروی زرهی اسرائیل خبر داد

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام رکد که یک خودروی نظامی صهیونیستی را با خمپاره (RPG)  در شرق خان‌یونس هدف قرار داده است.

 حمله به مدرسه‌ای در غزه

جنگنده‌های رژیم اسرائیل مدرسه البرش در خان‌یونس را هدف قرار دادند که در اثر آن شماری از مردم زخمی و به بیمارستان این شهر منتقل شده‌اند.

عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری

رسانه‌های رژیم اسرائیل از وقوع عملیات ضد صهیونیستی در اردوگاه قلندیا واقع در کرانه باختری خبر دادند که گفته می‌شود با سلاح سرد صورت گرفته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه