اخبار داغ

پرسپولیس 2 - تراکتور صفر؛

لیگ برتر فوتبال| طوفان یک نیمه‌ای پرسپولیس با بازگشت باشکوه عیسی در لباس سرخ!

لیگ برتر فوتبال| طوفان یک نیمه‌ای پرسپولیس با بازگشت باشکوه عیسی در لباس سرخ!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز با برتری سرخ‌پوشان میزبان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز در چارچوب دیداری از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 17:15 عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یک‌دیگر رفتند که این جدال حساس با برتری شاگردان اوسمار ویه‌را پایان یافت.

پرسپولیسی‌ها پس از شکست هفته گذشته در خانه آلومینیوم اراک آن هم در شرایطی که اوسمار ویه‌را نخستین تجربه سرمربی‌گری‌اش روی نیمکت سرخ‌ها را کسب می‌کرد، به مصاف تراکتوری رفت که هفته گذشته را به علت هم‌زمانی بازی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا استراحت داشت.

پرسپولیس از ابتدا بازی را با حملات برنامه‌ریزی شده آغاز کرد و بارها روی دروازه حسین پورحمیدی فشار ایجاد کرد اما فرصت‌طلبی مهاجمان سرخ در حدی نبود که به رغم اشتباهات مدافعان تراکتور، دروازه این تیم تبریزی را با تهدید جدی مواجه کند که از همین رو، نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت.

نیمه دوم هم در حالی شروع شد که سرخ‌ها قصد تثبیت برتری خود را داشتند و این بار با بازگشت عیسی آل‌کثیر به زمین، این بازیکن منجی پرسپولیس شد و گل اول را به ثمر رساند. مهدی ترابی 2 دقیقه بعد از گل آل‌کثیر، گل دوم پرسپولیس را به تور دروازه تراکتور چسباند. این بازی با برتری مهم و ارزشمند سرخ ها به پایان رسید.

پرسپولیس 2
گل: عیسی آل‌کثیر 57 - مهدی ترابی 59

تراکتور صفر
گل: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی (۴۶- عیسی آل کثیر)، امید عالیشاه و شهاب زاهدی.

ترکیب ترا‌کتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی، سعید کریم‌آذر، صفا هادی، سیدمهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه