اخبار داغ

خیلی‌ها کم‌لطفی کرده‌اند؛

مرادی: سرمربی تیم ملی والیبال را از بین «جولیانی» و یک مربی خارجی دیگر انتخاب می‌کنیم

مرادی: سرمربی تیم ملی والیبال را از بین «جولیانی» و یک مربی خارجی دیگر انتخاب می‌کنیم
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: ظرف 5 تا 6 روز آینده، سرمربی تیم ملی والیبال را از بین «جولیانی» و یک مربی خارجی دیگر انتخاب می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: با نظر کمیته فنی به دو گزینه رسیدیم و اکثر اعضای کمیته فنی تاکید کردند که گزینه باید خارجی باشد و فقط یک نفر روی گزینه داخلی نظر داشت که عنوان می کرد باید پلن  B هم داشته باشیم. فضای کشور و علاقمندان والیبال هم هیچ کدام تمایلی به گزینه داخلی ندارند و ما هم برهمین اساس به 2 گزینه خارجی رسیدیم و ظرف چند روز آینده با یکی از آنها به توافق خواهیم رسید.

وی در ادامه بیان داشت: نام جولیانی را دوستان مطرح کردند، اما قرار نبود این اسامی از کمیته فنی بیرون بیاید و دوستان کم لطفی و نام او را مطرح کردند. اگر رعایت می‌کنیم و اسامی مطرح نمی‌شود به خاطر این است که اتفاق قبلی نیافتد چرا که برخی فقط به منافع خودشان و دوستان شان فکر می‌کنند و به منافع ملی کمتر توجه دارند. به طور قاطع عرض می‌کنم که حداکثر تا 5، 6 روز آینده سرمربی تیم ملی والیبال و دستیارانش مشخص خواهند شد.

مرادی در پایان گفت: به خاطر همین دلایلی که عرض کردم اجازه دهید به همین شکل کار را جلو ببریم. علاقمندان هم دوست ندارند یک بار دیگر همان اتفاق قبل تکرار شود. یکی از دلایلی که به این 2 گزینه رسیدیم این بود که آنها مصمم به گرفتن نتیجه بودند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه