اخبار داغ

شیوه و شهادت آیت الله رئیسی می‌تواند سرمنشاء تحول در اداره کشور باشد

شیوه و شهادت آیت الله رئیسی می‌تواند سرمنشاء تحول در اداره کشور باشد
رضایی گفت: نیروهای انقلاب راهی جز عبور از شخص محوری و اجماع و همچنین پایبندی به برادری و همکاری ندارند و مشی و شهادت آیت‌الله رییسی می‌تواند سرآغازی بر اجماع‌سازی و خدمت‌رسانی در کشور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضایی در پاسخ به خبرنگاران درباره اجماع نیروهای انقلاب در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری گفت: نیروهای انقلاب راهی جز عبور از شخص محوری و اجماع و همچنین پایبندی به برادری و همکاری ندارند و مشی و شهادت آیت‌الله رییسی می‌تواند سرآغازی بر اجماع‌سازی و خدمت‌رسانی در کشور باشد.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر برگزاری جلسات برای وحدت و اجماع نامزدهای جبهه انقلاب، اظهار داشت: به احتمال زیاد در روزهای آتی جلساتی برگزار خواهد شد‌.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توصیه شما به مردم در خصوص انتخابات و انتخاب اصلح چیست، بیان داشت:شیوه و شهادت آیت الله رییسی می‌تواند سرآغاز تحولاتی در اداره کشور همچون اجماع، پرکاری، تقویت اخلاق، مسئولیت پذیری بیشتر و خدمت صادقانه، پرکاری و منت نگذاشتن و کارآمدی باشد و این مصادیق می‌تواند جزء شاخص‌های انتخاب اصلح باشد و انشاالله مردم با رشد شناخت سیاسی که در سال‌های پس از انقلاب به دست آورده اند، کاندید اصلح را انتخاب کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه