اخبار داغ

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

اجرای سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت جز اولویت‌های امروز است

اجرای سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت جز اولویت‌های امروز است
علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشور و توجه آن به اهداف عالی تربیتی بر مبنای توازن سیستم آموزشی مورد اهمیت است و توجه به پیش فرض‌های نظام آموزشی بر مبنای سند تحول جز اولویت‌های امروز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ،علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش  با حضور در گردهمایی رؤسای ادارات دوره دوم متوسطه کشور که در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد ضمن اشاره به پیچیدگی حوزه‌های مختلف علمی و فناوری در دهه‌های اخیر اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت و سرعت تغییرات حوزه‌های مختلف تربیتی بسیار متفاوت با گذشته است و تغییر وضعیت آموزشی کشور در این شرایط بسیار سخت و حساس به نظر می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

وی گفت: سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشور و توجه آن به اهداف عالی تربیتی بر مبنای توازن سیستم آموزشی مورد اهمیت است و توجه به پیش فرض‌های نظام آموزشی بر مبنای سند تحول جز اولویت‌های امروز است.

,

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: جریان سازی، جاری سازی گفتمان و نهادینه کردن آن جز سیاستهایی است که باید به آن پرداخت  شود و تغییرات لازم در راستای بهبود و مرتفع ساختن نیازهای روز جامعه شکل گیرد.

,

کمرئی بیان داشت: گاهی یک تغییر کوچک در نظام آموزش و پرورش منجر به تحولی عظیم و رو به جلو خواهد شد که با تغییر و بهبود شیوه‌های یادگیری میتوان سیستم آموزشی متنوع و کارآمدی را پایه‌ریزی کرد.

,

 

,

علیرضا کمرئی

, علیرضا کمرئی,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه