اخبار داغ

هنوز وزارت نیرو باور ندارد که اصفهان با کمبود آب روبه رو است

هنوز وزارت نیرو باور ندارد که اصفهان با کمبود آب روبه رو است
نماینده مجلس گفت: هنوز این باور در وزارت نیرو وجود ندارد که اصفهان بزرگ دچار کمبود آب است؛ یا وزیر نیرو این کمبود آب را قبول ندارد و یا همتی برای حل این مشکل نیست و تا زمانی که این باور تغییر نکند مشکل آب حل نمی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در مورد کمبود آب در برخی نقاط شاهین شهر و برخوار، اظهار کرد: متأسفانه علی‎رغم بارندگی خیلی خوبی که امسال انجام شد، مدیریت کلانی که باید از طرف وزارت نیرو به وجود آید مد نظر قرار نگرفته شد و با وجود این‎که مردم باور به نبود آب ندارند متأسفانه آب به میزان لازم در شبکه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار تصریح کرد: مشکل به دلیل تصفیه خانه بابا شیخ علی است که این تصفیه خانه به میزانی که اکنون پیک مصرف وجود دارد آب تصفیه تولید نمی کند و به بخش هایی از شاهین شهر، شهرستان برخوار، شهر اصفهان و برخی نقاط دیگر آب شرب به درستی نمی رسد.

,

وی افزود: برای مردم قابل قبول نیست و نمی توانند بپذیرند که با دو هزار میلی متر بارندگی مشکل تأمین آب شرب وجود داشته باشد.

,

حاجی دلیگانی عنوان کرد: هنوز این باور در وزارت نیرو وجود ندارد که اصفهان بزرگ دچار کمبود آب است؛ یا وزیر نیرو این کمبود آب را قبول ندارد و یا همتی برای حل این مشکل نیست و تا زمانی که این باور تغییر نکند مشکل آب حل نمی شود.

,

حسینعلی حاجی دلیگانی بیان کرد: یک اراده قوی و جدی را می طلبد که برای استان اصفهان یک کار ویژه و فوری انجام شود و گرنه هر روز که می گذرد وضعیت برای مردم بدتر از قبل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه