اخبار داغ

معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان مطرح کرد؛

حضور 4 روحانی مسلط به زبان اردو در موکب‌های استان کرمان/ استقرار 40 موکب کرمانی در عراق

حضور 4 روحانی مسلط به زبان اردو در موکب‌های استان کرمان/ استقرار 40 موکب کرمانی در عراق
معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در 4 موکب مستقر در استان که عموما برای زائران غیر ایرانی است با هماهنگی جامعه المصطفی(ص) العالمیه روحانیون مسلط به زبان اردو حضور خواهند داشت که تاکنون 4 روحانی در دو موکب بم و ماهان استقرار یافته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد قنبری در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه موکب ها ظرفیت هایی هستند که توسط مردم و هئیت های مذهبی ایجاد می شوند، گفت: این هیات ها با سازمان تبلیغات اسلامی در ارتباط هستند و تمام زحمات را خودشان انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه هزینه های موکب ها از محل نذورات و کمک های مردمی و البته حمایت دستگاه های دولتی تأمین می شود، ابراز کرد: دستگاه های دولتی بیشتر نقش تسهیل گرانه دارند به این معنی که شرایط و امورات را برای موکب ها آسان می کنند تا آنها کارهایشان را به خوبی انجام دهند.

,

معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: سازمان اگر چه از نظر اعتباری کمک هایی به موکب ها می دهد اما عمده کمک سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تسهیل گری امورات است؛ همچنین یکی دیگر از اقدامات سازمان استقرار روحانی در موکب های داخل و خارج از کشور است.

,

حجت الاسلام و المسلمین قنبری افزود: از استان کرمان 40 موکب در خارج از کشور استقرار پیدا کرده است و با هماهنگی ستاد عتبات و عالیات و بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت برای تمام 40 موکب روحانی استقرار خواهد یافت.

,

وی بیان کرد: در 4 موکب مستقر در استان که عموما برای زائران غیر ایرانی است با هماهنگی جامعه المصطفی(ص) العالمیه روحانیون مسلط به زبان اردو حضور خواهند داشت که تاکنون 4 روحانی در دو موکب بم و ماهان استقرار یافته اند.

,

معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: همچنین همراه با کاروان هایی که به منظور پیاده روی اربعین اعزام می شوند مبلغین حضور خواهند داشت که تاکنون بیش از 50 مبلغ با کاروان ها اعزام شده اند.

,

حجت الاسلام و المسلمین قنبری با اشاره به اینکه تغذیه فکری مبلغین از جمله دیگر اقداماتی است که توسط سازمان انجام می شود، خاطر نشان کرد: از دیگر فعالیت های سازمان می توان به ساماندهی تجمعات مردمی و راهپیمایی جاماندگان در روز اربعین خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه