اخبار داغ

با حضور معاون رئیس جمهور انجام شد

رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان مازندران

رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان مازندران
سند تدوین شده ارتقای وضعیت زنان مازندران در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان توسط معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سند تدوین شده ارتقای وضعیت زنان مازندران صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توسط معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده رونمایی شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این جلسه گفت: این سند با هدف شناسایی و ارزیابی وضع موجود زنان و ارائه راهکار کارشناسی برای رفع کاستی ها و تقویت ظرفیت زنان تدوین شده است.

سمیه قاسمی طوسی اظهار کرد: تجزیه ‌و تحلیل علل اصلی مسائل و خلاءهای ظرفیتی، اولویت‌ بندی مسائل، تدوین نتایج مورد انتظار از توسعه برای حل مسائل با استفاده از زبان تغییر، برنامه‌ ریزی عملیاتی مکان محور برای بهبود وضعیت زنان و خانواده از دیگر اهداف تدوین این سند است.

وی ادامه داد: بیش از 800 نفر ساعت برای تدوین این سند زمان صرف شد که مشتمل بر 224 صفحه و 10 اصل توسط دو گروه مجرب انجام شد.

قاسمی طوسی خاطرنشان کرد: هفت اولویت برای این سند و 14 راهبرد تدوین شده است.

استاندار مازندران نیز اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع تنظیم این سند و برنامه عملیاتی  است که باید به آن توجه شود.

احمد حسین‌زادگان بیان کرد: توسعه گردشکری و آی سی تی در روستاها می‌تواند به اشتغال زنان روستایی کمک کند.

قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای نیز گفت: این سند نیاز به بررسی دارد و از استاندار خواست این سند را تمام شده ندانند.

علی نجفی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: حتما در اجرای این سند با موانع و محدودیت های مواجه خواهیم شد.

رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان استان ، دیدار با استاندار و بررسی چشم‌اندازهای تحقق سهم‌بری سی درصدی زنان از کرسی‌های مدیریتی، بازدید از مراحل ساخت پارک بانوان ساری، نشست با بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، بانوان کارآفرین وبازدید از بند نسوان زندان ساری ازجمله برنامه های سفر خانم ابتکار معاون رئیس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده به استان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه