اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

زیرساخت‌های سرمایه گذاری، اقتصادی و فرهنگی در لرستان فراهم نیست

زیرساخت‌های سرمایه گذاری، اقتصادی و فرهنگی در لرستان فراهم نیست
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: زیرساخت‌های سرمایه گذاری، اقتصادی و فرهنگی در استان لرستان فراهم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، آیت الله سید احمد میر عمادی ظهر امروز در دیدار با معاون رئیس جمهور اظهار داشت: بعضی از مسائل یک شبه درست نمی‌شود ولی توجه ویژه می‌تواند به تدریج آن را حل کن؛ یکی از دغدغه‌های اصلی مردم لرستان قضیه بیکاری است و این بیکاری عوامل متعددی دارد که یک شبه و یک ساله نمی‌شود آن را حل کرد ولی نگاه ویژه ای باید برای اشتغال داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بعضی اوقات مدیران می‌گویند ما امسال ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش اعتبار داشتیم؛ می‌گویند فلان استان ۲۰ درصد افزایش اعتبار داشته است و ما۳۰ درصد، یعنی ۱۰ درصد نسبت به استان‌های دیگر بیشتر، درست است اما استان‌های دیگر خودشان را به یک نقطه مطلوبی رساندند و الان با این اعتبارات می‌توانند پیش بروند.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: ما خودمان را به آن نقطه مطلوب نرساندیم بنابراین باید به نقطه‌ای برسانیم که مورد قبول جامعه باشد؛ مردم از سازمان برنامه و بودجه که دستش باز است انتظار دارند در زمینه اشتغال یک توجه جدی برای استان لرستان اتفاق بیفتد که این استان بتواند برخی از گرفتاری‌ها را حل کند.

,

وی تصریح کرد: بعضی از زیر ساخت‌های سرمایه گذاری، اقتصادی و فرهنگی در استان لرستان فراهم نیست، با تخصیص اعتبارات اینچنینی جز اینکه صرف نگهبان و نگهداری آن مجموعه شود چیز دیگری اتفاق نمی‌افتد؛ با توجه با شرایط، در این راستا نیز قطعا استاندار برنامه ای تدوین کردند.

,

میرعمادی خاطرنشان کرد: یک سری زیرساخت‌ها در استان نیاز داریم که این زیر ساخت‌ها نبودنشان گرفتاری به وجود می‌آورد، در همین قضیه سفر زائران که از استان لرستان عبور می کنند ما شاهد چند مورد تصادف بودیم که علتش فراهم نبودن زیر ساخت‌ها بود.

,

وی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود نبود برخی از زیرساخت‌ها در لرستان مورد توجه قرار بگیرند گفت نظام اسلامی ما نظام قدرتمندی است به طوری که سرمایه‌های متعددی در اختیار داریم ولی از این سرمایه‌ها خوب استفاده نمی‌کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان نیروی انسانی کار آمد، کاردان و توانمند را یک سرمایه بزرگ دانست و گفت: زمان، یک موقعیت مناسب است؛ ما چقدر از زمان استفاده کرده ایم؟ از موقعیت‌ها می‌توانیم استفاده کنیم و تجربه گران سنگی داریم که این تجربه خودش یک سرمایه است.

,


وی با بیان اینکه هر زمانی که سرمایه‌های متعدد به کار گرفته شد در حقیقت ما قدرت نمایی کردیم اظهار داشت: در بحث نظامی قدرت نمایی کردیم، دستگیری همین فرد در در شبکه‌های فاسد معاند یک قدرت نمایی است.

,
,

میرعمادی افزود: در بحث اقتصادی اگر آن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است با تمام ابعادش و تاکید وی بر استفاده از ظرفیت‌ها عملیاتی شود قطعا در بخش اقتصاد هم ما قدرت برتر خواهیم بود.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه