اخبار داغ

انتقاد کاربران فیس‌ بوک از جلسه مخفیانه زاکربرگ با مقامات آمریکا

انتقاد کاربران فیس‌ بوک از جلسه مخفیانه زاکربرگ با مقامات آمریکا
در پی برگزاری جلسات مخفیانه "مارک زاکربرگ" مؤسس شبکه اجتماعی فیس‌بوک با اینفلوئنسرهای آمریکا (مقامات تأثیرگذار بر دولت)، هشتگ #DeleteFacebook (حذف فیسبوک) در توئیتر ترند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ گزارش ها حاکی از این است که مارک زاکربرگ جلسات مخفیانه ای را با اینفلوئنسرها (مقامات تأثیرگذار بر دولت) برگزار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

در بعد از ظهر روز دوشنبه (روز گذشته) هشتگ #DeleteFacebook (حذف فیسبوک) در توئیتر ترند شد، زیرا "مارک زاکربرگ" مؤسس فیس‌بوک جلسات غیررسمی و خارج از روال معمول را با روزنامه نگاران و اینفلوئنسرها، صاحبنظران و جمهوری خواهان کنگره از جمله "تاکر کارلسون" و "لیندسی گراهام" برگزار کرد.

, #DeleteFacebook,

بسیاری از کاربران در هشتگ های خود این ترند را تمسخر یا به شیوه ای حمایتی از آن پشتیبانی کردند.

,

"یوت نیکول براون" بازیگر آمریکایی گفت: "من در سال 2016 استفاده از فیس‌بوک را متوقف کردم. در حال حاضر، هشتگ #DeleteFacebook بهترین کار به نظر می رسد. من هنوز در اینستاگرام هستم، اما احساس می کنم دستورات ترامپ کمتر بر آن اعمال می شود."

,

برخی دیگر از کاربران از میهمانی و قرارهای زاکربرگ حمایت کردند.

,

طبق گزارش پلتیکو (Politico)، این ضیافت ها در ماه جولای آغاز شد و تلاش زاکربرگ به این معنا است که فیس‌بوک با محافظه کاران مخالف است.

,

در ماه ژوئن، ترامپ گفت که فیس‌بوک و گوگل به دنبال تعصبات و تبلیغات خود هستند.

,

این مورد دقیقا به موقعیت "الیزابت وارن" اشاره دارد که فضای تبلیغاتی فیس‌بوک که به طور هدفمند ناشر اطلاعات نادرست است را خریداری کرده و امیدوار است که پیش از انتخابات 2020 این شبکه اجتماعی را به از بین بردن تبلیغات سیاسی سوق دهد.

,

سناتور وارن که کمیته بررسی فیس‌بوک را تصویب کرده، مدت طولانی است که برای کسب امتیاز انحصاری فیس‌بوک و آمازون تلاش می کند. زاکربرگ نیز به نوبه خود از یکسری جریانات پرده برداشت.

,

وارن بارها سوگند یاد کرد و گفت که سیستم دولت ترامپ فاسد است، زیرا به شرکت های غول پیکری مانند فیس‌بوک اجازه دخالت در شیوه های ضد رقابتی غیر قانونی را می دهد.

,

تابستان گذشته نیز این موضوع ترند شد و به نظر می رسد که تشویق کاربران به حذف فیس‌بوک پس از رسوایی "کمبریج آنالتیکا" شکست خورده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه