اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند:

همایش پیاده‌روی خانوادگی در نهاوند برگزار می‌شود

همایش پیاده‌روی خانوادگی در نهاوند برگزار می‌شود
رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند گفت: به‌زودی همایش بزرگ چند هزارنفری پیاده‌روی خانوادگی در نهاوند برگزار می‌شود و از شبکه سه به‌صورت زنده پخش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت جهانیان، رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای همایش پیاده‌روی خانوادگی در نهاوند خبر داد و گفت: با اجرای این برنامه برای دومین بار است که همایش پیاده‌روی خانوادگی در نهاوند برگزار می‌شود و از طریق برنامه صبح و نشاط روی آنتن زنده شبکه سه و شبکه استانی همدان می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: در حاشیه پخش این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شاهد پخش و به تصویر کشیدن شهر و روستاهای دیدنی، سراب‌های جوشان، طبیعت بکر و زیبا، سوغات و تولیدات داخلی شهرستان خواهیم بود.

,

رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند افزود: امیدواریم که همچون همایش قبلی خوش بدرخشیم و با حمایت‌های همه‌جانبه از سوی مسئولین ادارات شهرستان مخصوصاً نماینده، فرماندار و شهرداری بتوانیم همایشی در شأن مردم نهاوند برگزار کنیم.

,

وی بیان داشت: همه باید در این زمینه تلاش کنیم و بااطلاع رسانی‌های گسترده توسط اصحاب رسانه بتوانیم انگیزه‌ای ایجاد کنیم و رکورد حضور قبلی را ارتقا دهیم.

,

جهانیان گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی باعث می‌شود مردم و خانواده‌ها به‌سوی ورزش و تحرک توأم با شورونشاط حرکت کنند و جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

,

رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند افزود: ورزش به‌صورت خانوادگی یکی از مقوله‌های مهمی است که توجه به این امر باعث می‌شود خانواده‌ها سالم‌تر و شادتر باشند که همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز با همین هدف اجرا می‌شود.

,

وی ادامه داد: یکی از سخت‌ترین برنامه‌های ورزشی که نیاز به زمانی بیش از دو هفته تلاش‌های شبانه‌روزی و درگیری‌های مدام اجرائی نیاز دارد برگزاری همایش پیاده‌روی است که از حساسیت بسیار زیادی هم برخوردار است.

,

رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند افزود: با پشتیبانی ریاست و کارکنان اداره ورزش و جوانان و همکاری‌های صمیمانه سایر هیئت‌های ورزشی و با توجه به تجربه‌های چندین ساله هیئت ورزش‌های همگانی و چارت بسیار قوی و نیروهای عاشق و توانمندی که دلسوزانه فعالیت می‌کنند انشا الله به‌خوبی بتوانیم میزبان خوبی برای همشهریان نهاوندی باشیم.

,

وی گفت: اخبار جدید، تاریخ برگزاری و جوایز در نظر گرفته‌شده در روزهای آتی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه