اخبار داغ

فرماندار شیروان خبر داد؛

رفع تصرف ۳۳ هکتار از زمین‌های سد بارزوی شیروان/ دستگاه‌های اجرایی حق دخالت در مباحث انتخابات را ندارند

رفع تصرف ۳۳ هکتار از زمین‌های سد بارزوی شیروان/ دستگاه‌های اجرایی حق دخالت در مباحث انتخابات را ندارند
فرماندار شیروان گفت: ۳۳ هکتار از زمین‌های تملک شده در محدوده سد بارزوی این شهرستان خراسان شمالی که پیشتر توسط متخلفان تصرف و کشت می شد هم اکنون، از تصرف آنان خارج شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین رضا مرآتی، فرماندار شیروان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد:  همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی شهرستان موجب رفع تصرف این میزان زمین از دست متخلفان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه توان ذخیره سازی مخزن سد بارزو ۹۲ میلیون مترمکعب است، گفت: هم اکنون حجم تراز و ایمنی پایدار این سد ۸.۵ میلیون متر مکعب، توان تنظیم آب توسط این سد سالانه ۴۴ میلیون متر مکعب و گنجایش مخزن آن ۹۲ میلیون متر مکعب است.

,

فرماندار شیروان با بیان اینکه سد بارزو شیروان در ۴۰ کیلومتری شمال این شهر خراسان شمالی قرار گرفته است، افزود: این سد در سال ۱۳۸۱ با هدف مهار و کنترل سیلاب های فصلی و تامین قسمتی از آب صنعت، آشامیدن شهری شیروان و کشاورزی اراضی پایاب آن به بهره برداری رسید.

,

وی در ادامه از دستگاه های اجرایی شهرستان بخاطر پرداخت نکردن به موقع قبوض آب، تلفن، برق و گاز انتقاد کرد و گفت: این معضل موجب اختلال در نحوه خدمات رسانی دستگاه های خدمات رسان به مردم می شود.

,

مرآتی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: برگزاری انتخابات جزو مهم ترین وظایف دستگاه حاکمیتی است که دستگاه های اجرایی موکلف هستند تمام ظرفیت های سازمانی خود را برای اجرای انتخابات در اختیار فرمانداری قرار دهند.

,

وی با بیان اینکه انتخابات از زمان ثبت نام کاندیدا آغاز می شود، افزود: دستگاه های اجرایی حق دخالت در مباحث انتخابات و استفاده از ظرفیت های اداری برای کاندیدای احتمالی ندارند، انتخابات به صورت سالم برگزار می شود و از آرای مردم صیانت خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه