اخبار داغ

احتمال افزایش شدت حمله ملخ‌های صحرایی

احتمال افزایش شدت حمله ملخ‌های صحرایی
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت:امکان جلوگیری از هجوم ملخ‌های صحرایی وجود ندارد، اما باید از هم اکنون کانون‌های که احتمال حمله به آن‌ها وجود دارد سم پاشی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظر افضلی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خانه ملت، در خصوص هشدار هجوم ملخ‌ها به ۹ استان جنوبی کشور، گفت: سال گذشته حدودا ۱۰ میلیارد تومان برای مقابله هجوم ملخ‌های صحرایی در برخی استان‌های کشور مد نظر قرار گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
منابع مالی مورد نیاز مقابله با ملخ‌های صحرایی تامین شود
,
 
,
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر باید توجه ویژه‌ای به احتمال هجوم ملخ‌ها به استان‌های جنوبی کشور داشته باشیم و منابع مورد نظر برای اقدامات لازم در نظر گرفته شود، ادامه داد: ادارات مربوطه باید از هم اکنون تجهیزات مورد نیاز خود را برای مقابله با ملخ صحرایی آماده کنند.
,
نظر افضلی
,
 
,
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سال گذشته علی رغم اقدامات دیر هنگام کانون‌های مورد حمله ملخ‌های صحرایی مهار شد، عنوان کرد: این احتمال وجود دارد که شدت هجوم ملخ‌ها در دور دوم بیشتر باشد به همین منظور دستگاه‌های ذیربط باید تمامی اقدامات لازم را مدنظر قرار دهند.
,
 
,
افضلی با بیان اینکه امکان جلوگیری از هجوم ملخ‌های صحرایی وجود ندارد، اما باید از هم اکنون کانون‌های که احتمال حمله به آن‌ها وجود دارد سم پاشی شود، تصریح کرد: باید سیر حرکت ملخ‌های صحرایی بررسی شود تا در هنگام هجوم آن‌ها دچار غافلگیری نشویم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه