اخبار داغ

پایان مرثیه یک خیابان در لنده با پیگیری های صبح زاگرس+تصاویر

پایان مرثیه یک خیابان در لنده با پیگیری های صبح زاگرس+تصاویر
پس از پیگیری های صبح زاگرس در خصوص وضعیت نامناسب خیابان شهید نژاد تقوی لنده، این خیابان به همت اداره آبفای شهری لنده لوله گذاری و آسفالت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،امروزه رسانه به عنوان مهمترین ابزار توسعه در جامعه محسوب می شود که تاثیرگذاری آن و پیگیری مطالبات مردمی و همراهی مسئولان باعث رفع خیلی از مشکلات خواهدشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی وضعیت خیابان‌های سطح شهر لنده که توسط ادارات خدمات رسان کنده کاری شده اند وضعیت اسف باری دارند به طوری که صدای اعتراض شهروندان از وضعیت موجود نیز بلند شده است

,

 

,

خیابان های شهید نژاد تقوی و سایر نقاط شهر به گونه ای است که با بارندگی های چند روز گذشته نشین کرده و کار تردد خودرها و شهروندان را هم با مشکلاتی مواجه کرده است.

,

در پی انتشار گزارش "رونمایی از خیابان های جنگ زده در مرکز شهر لنده+تصاویر" اداره آبفای شهری لنده در راستای ارج نهادن به مقام رسانه و تکریم حقوق شهروندی پروژه تعویض خط لوله جدید خیابان شهید نژاد تقوی به همراه آسفالت این خیابان پس از گلایه ها و تاخیر های زیاد با همکاری شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی  شهرستان لنده انجام شد.

, رونمایی از خیابان های جنگ زده در مرکز شهر لنده+تصاویر,

این پایگاه خبری از مسئولیت پذیری اداره آبفای شهری و همه مسئولانی که در پیگیری این پروژه تلاش داشتند قدردانی کرده و امیدواریم شاهد تلاش های فراوان همه مسئولان در جهت عمران و آبادانی شهرلنده بیش از پیش باشیم.

,

تصاویر زیر متعلق به جانمایی و عملیات روکش آسفالت خیابان شهید نژاد تقوی در شهرلنده است:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه