اخبار داغ

لاریجانی در سردشت:

رونق کشاورزی در مناطق مرزی جزو اولویت‌های اساسی نظام است/ رسیدگی به مصدومان شیمیایی سردشت باید با جدیت پیگیری شود

رونق کشاورزی در مناطق مرزی جزو اولویت‌های اساسی نظام است/ رسیدگی به مصدومان شیمیایی سردشت باید با جدیت پیگیری شود
رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت سدها در رونق کشاورزی گفت: رونق بخش کشاورزی در مناطق مرزی کشور جزو اولویت‌های اصلی نظام به شمار می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، علی لاریجانی دقایقی پیش در مراسم بهره‌برداری از نیروگاه بر‌ق‌آبی 150 مگاواتی سردشت، اظهار داشت: این نیروگاه هدیه نظام به مردم منطقه است که نمادی از صبر و استقامت در دوران مختلف تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: سردشت به‌عنوان یکی از مناطق زیبای مرزی می‌تواند ظرفیت گردشگری ویژه‌ای را داشته باشد که اجرای چنین طرح‌هایی در راستای همین موضوع است، برای داشتن گردشگری سودده نیازمند اجرای طرح‌های ویژه و خاص در مناطق مختلف هستیم.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: مردم سردشت در دوران جنگ تحمیلی و به ویژه در حمله شیمیایی رژیم بعثی دردهای زیادی را متحمل شده‌اند و باید برای التیام این دردها خدمات دهی به مصدومان شیمیایی و دیگر مرتبطین با جنگ در این شهرستان با سرعت و کیفیت بهتری ادامه یابد.

,

وی، گفت: بنیاد شهید باید با اجرای برنامه‌های ویژه نسبت به ارتقای سطح بهداشت و درمان در این شهرستان اقدام کند که مجلس در این زمینه آماده هرگونه همکاری است.

,

لاریجانی، خاطرنشان کرد: ساخت سدها و نیروگاه‌ها در مناطقی نظیر سردشت که مرزی هستند، با هدف افزایش بازدهی کشاورزی انجام می‌شود که در راستای بهبود وضعیت کسب و کار و نیز رونق کشاورزی منطقه موثر است.

,

وی، ساخت نیروگاه سردشت توسط متخصصان داخلی را یکی از نشانه‌های اقتدار فن مهندسان ایرانی برشمرد و بر لزوم توجه مسئولان به این ظرفیت عظیم تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه