اخبار داغ

رئیس بیمه سلامت بروجرد:

پوشش بیمه اجباری سلامت در بروجرد آغاز شد

پوشش بیمه اجباری سلامت در بروجرد آغاز شد
رئیس بیمه سلامت بروجرد گفت: پوشش بیمه اجباری سلامت در بروجرد آغاز شده و تلاش می‌شود تا همه دهک‌های جامعه تحت پوشش بیمه قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۷۷ هزار نفر در شهرستان بروجرد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد ۹۲ هزار نفر روستایی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی با اشاه به طرح پوشش بیمه اجباری سلامت افزود: در راستای اجرای این طرح قرار است افرادی که در دهک‌های پایین قرار دارند به صورت رایگان تحت پوشش این بیمه قرار گیرند و افرادی که تحت پوشش هیچ نوع بیمه‌ای قرار ندارند نیز می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولتی اعلام شده، برای ثبت نام اقدام کنند.

,

رئیس بیمه سلامت بروجرد عنوان کرد: بیمه شدگانی که در این طرح ثبت نام می‌شوند اگر جزء دهک‌های یک تا سه باشند به صورت کاملا رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند اما در دهک چهار، بیمار نیمی از هزینه بیمه حدود ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان را پرداخت می‌کند و اگر در دهک‌های بالای پنج باشند هزینه را به صورت کامل ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد.

,

وی از ارزیابی افرادی که در این سامانه ثبت نام می‌کنند خبر داد و گفت: افراد فاقد بیمه در این سامانه ثبت نام می‌کنند و  پس از انجام ارزیابی لازم، دهک‌ها مشخص می‌شود و افراد طبق دهک‌بندی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

,

پناهی تصریح کرد: در شهرستان بروجرد حدود ۲۰۰ مرکز پزشکی، داروخانه، بیمارستان، آزمایشگاه و سایر مراکز درمانی طرف قرار داد بیمه سلامت هستند تا افراد تحت پوشش این بیمه بتوانند از خدمات درمانی در این مراکز استفاده کنند.

,

وی اظهار داشت: حدود ۶۰ درصد جمعیت شهرستان بروجرد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیشترین جمعیت مربوط به افراد روستایی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه