اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

وحدت، تکیه بر اشتراکات و هم افزایی در برابر دشمنان است

وحدت، تکیه بر اشتراکات و هم افزایی در برابر دشمنان است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: وحدت به معنای دست برداشتن از اعتقادات توسط طرفین نیست بلکه تکیه بر اشتراکات و هم افزایی در برابر دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه هرمزگان شامگاه روز گذشته در مراسم گرامیداشت آغاز هفته وحدت و سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) در مسجد جامع اهل سنت بندرعباس با اشاره به لزوم تشکیل امت واحده در جامعه اظهار کرد: ما امروز بیش همه چیز به ایجاد یک امت واحده نیاز داریم که با وحدت باید ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عبادی زاده تصریح کرد: قرآن کریم وحدت بین ادیان را مطرح می‌کند و زیبنده نیست ما مسلمانان بین خود از وحدت حرف بزنیم زیرا این وحدت باید از قبل وجود داشته باشد.

,

وی افزود: سیره پیامبر اسلام (ص) از ابتدا بر مبنای وحدت بوده و همیشه برای مودت و برادری تلاش کرده اند و ما هم باید از وجود مبارک نبی مکرم اسلام (ص) الگو برداری کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: پیامبر اسلام(ص) در اولین قانون اساسی اسلامی در مدینه یهود و مسلمان را به اتحاد دعوت می‌کند و بیش از هشت ماده می‌توان از منشور مدینه النبی(ص) استخراج کرد و این وحدت سیره پیامبر(ص) است.

,

عبادی زاده تاکید کرد: وحدت به معنای دست برداشتن از اعتقادات توسط طرفین نیست بلکه یعنی تکیه بر اشتراکات و هم افزایی در برابر دشمنان است.

,

وی خاطرنشان کرد: وحدت یعنی یک امت باشیم و در این امت شیعه و سنی و فارس و عرب و ترک و بلوچ و سیاه و سفید وجود دارد و ما در گام دوم انقلاب اسلامی نیاز به تاسیس یک امت واحده داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه