اخبار داغ

آیت الله علما:

دشمن یارای مقابله با پشتوانه دین و وحدت مسلمانان را ندارد

دشمن یارای مقابله با پشتوانه دین و وحدت مسلمانان را ندارد
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن توان و یارای مقابله با پشتوانه دین و وحدت مسلمانان را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر  امروز یکشنبه در مراسم بزرگ میلاد پیامبر اسلام(ص) که در شهرستان پاوه برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن مجید اظهار داشت: ملا صدرا فیلسوف بزرگ ایرانی معتقد بود هر گیاهی که از زمین سبز شود، و هر قطره بارانی که از آسمان ببارد یک ملائکه و یک انرژی خاصی کنار آن دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی ادامه داد: خداوند می فرماید خودم و ملائکه و هرچه که در هستی دارم و شما از مومنین از اول خلقت، برای رسول خدا صلوات و درود و رحمت و عنایت می فرستند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسول خدا(ص) سرمایه بشریت است، افزود: ۱۲۴ هزار پیامبر داریم که نام شماری از آنها در آیات و روایات آمده اما این تعریف مخصوص رسول خداوند(ص) است.

,

آیت الله علما گفت: رسول خدا خلیفه اول و پشتوانه اسلام است ، محور همه خیرات و برکات است لذا اسلام شکست ندارد و این دین تاکنون زنده مانده و برای دنیا سخن دارد.

,

وی  با تاکید بر اینکه هرجا منطق باشد شکست معنایی نداد، خاطرنشان کرد: هزاران نفر هم اگر در مقابل دین بایستند چون دین پشتوانه دارد نمی توانند کاری کنند همانگونه که طی این ۱۴۰۰ سال دشمنان هزاران نقشه کشیده اند و موفق نبوده اند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) خلیفه اول خداوند و مظهر پروردگار است، افزود: ایشان پشتوانه اسلام، محور همه خیرات و برکات است و برهمین مبنا اسلام شکست ندارد هرچند دشمنان سعی کردند با علم کردن داعش خللی ایجاد کنند اما نتوانستند.

,

آیت الله علما عنوان کرد: دین منطق دارد با دین نمی توان جنگید لذا همه برای دین فدا شدند تا جایی که رجز معروف حضرت عباس(ع) در روز عاشورا مبنی بر اینکه « والله اگر دستهای مرا قطع کنید من دین مصطفی را یاری می کنم» بر همین موضوع دلالت دارد.

,

وی افزود: امروزه اسلام لحظه به لحظه خود را نشان می دهد و این ناشی از بصیرت مردم و نسل جوان است و شاهد رویش های فراوانی هستیم زیرا دین اسلام جاذبه دارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه همگان باید اعتلای کلمه توحید لا اله الا الله را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: امروز دنیا روی اسلام حساب باز کرده است.

,

آیت الله علما با بیان اینکه زمانی کرمانشاه جولانگاه آمریکایی ها بوده است، عنوان کرد: تا زمانی که در برابر دشمنان وحدت داشته باشیم کسی نمی تواند در مقابل ما بایستد.

,

وی خاطرنشان کرد: امروزه علما مسئولیت بیشتری دارند و باید جوانان ها را جذب کنند زیرا ثروت ما جوانان است و نفت و گاز ثروت نیست.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز کفر جهانی با فکر جوانهای ما کار دارد، افزود: می توان خرید نفت را محدود کرد اما اگر فکر جوان ها دزیده شود مصیبت است بنابراین باید مراقبت شوند.

,

آیت الله علما با بیان اینکه همگی باید برای اعتلای کلمه «لا اله الا الله» دست به دست هم دهیم، گفت: خداوند پیغمبر(ص) را برای ما اسوه قرار داده بنابراین باید در تمام کارها آن را سرلوحه قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه