اخبار داغ

شهردار جدید کوهدشت معرفی شد

شهردار جدید کوهدشت معرفی شد
موسی طولابی به‌عنوان شهردار جدید کوهدشت معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، امروز با حضور امام‌جمعه کوهدشت، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی موسی طولابی به‌عنوان شهردار جدید کوهدشت معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت در این مراسم اظهار داشت: در کارهای خود اخلاص و نیت الهی را سرلوحه قرار داده و خدمت به مردم را بازیچه قرار ندهیم چراکه در دستگاه خداوند متعال نباید بازیگری کرد، کسی که ارزشی برای دیگران قائل نیست خود وی نیز اعتبار و ارزشی ندارد.

,

وی افزود: برای خدمت به مردم و توسعه شهرستان کوشا باشیم، در کارها باید قانون اجرا شود، در شهرستان چه خبر است که هنوز انتخابات شروع نشده برخی شروع به تخریب کرده‌اند.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت حاکم کردن ارزش‌های دینی توسط مسئولان جامعه، عنوان کرد: خدمات عمومی، نگه‌داری شهر و روستا از نیازهای عمومی جامعه بوده و حقوق شهروندی نیز باید رعایت و عوارض نیز به‌موقع پرداخت شود.

,

وی با اشاره به اینکه باید دغدغه خدمت داشته باشیم، تصریح کرد: محور کارهای ما باید دین باشد، مردم کوهدشت در سیل دچار خساراتی شدند، برای جبران خسارات باید جهادی عمل کنیم.

,

طهماسبی ضمن انتقاد از پست گرفتن برخی افراد خاص درجاهای حساس، اظهار داشت: در بحث انتخابات مطالبه گری قانونی را وظیفه خود می‌دانیم، دفاع باید واقع‌بینانه و نقدها منصفانه باشد.

,

رضا میرزایی اصل رئیس شورای اسلامی شهر کوهدشت نیز در این مراسم گفت: شهرداری نهادی عام‌المنفعه است، امیدواریم شهردار جدید با توجه به نزدیک بودن انتخابات از فشارها دوری‌کنید و شایسته‌سالاری افراد را ملاک قرار داده و وحدت و همدلی را ایجاد کند.

,

وی با اشاره به محرومیت و وضعیت توزیع اعتبارات در کوهدشت افزود: ما به ماشین‌آلات سنگین احتیاج داریم چراکه در سیل اخیر حتی بیل ماشینی نداشتیم که آب را مهار کنیم، شهردار جدید خدمت به مردم را اولویت خود قرار داده و در انجام کارها به‌صورت شفاف و از طریق اصحاب رسانه به مردم اطلاع‌رسانی کند.

,

قدرت الله فلاح نژاد مسئول دفتر امور شهری استانداری لرستان نیز ضمن اشاره به اینکه در دغدغه‌مندی مسئولان برای توسعه کوهدشت اظهار داشت: اگر می‌خواهیم کاری به نحو احسن صورت گیرد باید کنار هم باشیم، این مرزبندی‌ها ریشه مشکلات است، باید چهره کوهدشت را که بزرگ‌مردانی در تمام عرصه‌ها دارد را بشناسانیم.

,

وی با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان اداری افزود: وسعت کار در شهرداری بسیار بالا است، وضعیت زباله در کوهدشت اسف‌بار است، این شهرستان دارای ۱۷۸ نیروی خدماتی است که ۱۰۰ نفر از آن‌ها پشت میز می‌نشینند و زباله مردم روی زمین می‌ماند، کسی که برای کار خدماتی و حجمی آمده، وظیفه‌اش کارکردن در این راستا است.

,

مسئول دفتر امور شهری استانداری لرستان اصلاح تعرفه‌ها از سوی شهرداری را مورد تأکید قرارداد و عنوان کرد: اولین موضوعی که باید رو آن حساس باشیم رعایت قانون است، یک نفر نباید به نیروهای شهرداری اضافه شود، اگر احتیاج بود باید برمبنای چارت سازمانی و رشته‌های خاص از طریق آزمون انجام شود.

,

وی گفت: در بحث مالی، انضباط اداری و مالی داشته باشیم زیرا عدم آن موجب بروز مشکل می‌شود‌، اگر جایی حقوق به‌روز نبود یا فساد حاکم است یا سازوکار قانونی را نمی‌دانند.

,

موسی طولابی شهردار جدید کوهدشت نیز ضمن تشکر از شورای شهر برای رأی قاطع، گفت: ما برای کار آمده‌ایم و رویه ما این است که طبق قانون کسی را وارد شهرداری نخواهم کرد، متأسفانه شهرداری کوهدشت در زمینه ماشین‌آلات سنگین و بودجه در مضیقه است که امیدواریم مسئولان استانی درراستای رفع این مشکل مساعدت کنند.

,

به گزارش سفیر افلاک، در این مراسم «موسی طولابی» به عنوان شهردار جدید کوهدشت معارفه شد و از «ایرج فریادی پور» که به مدت دوماه سرپرست این اداره بوده است، تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه