اخبار داغ

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری های کشور:

دهیاران استخدام دولتی نمی شوند/ وظیفه دولت ایجاد اشتغال نیست!!

دهیاران استخدام دولتی نمی شوند/ وظیفه دولت ایجاد اشتغال نیست!!
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: اضافه شدن ۳۷ هزار دهیاری به بدنه دولت ابدا اتفاق نخواهد افتاد، مجلس هم این اجازه را به ما نخواهد داد که دهیاران را استخدام کنیم، البته ۷ هزار دهیار تمام وقت خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سعیدرضا جندقیان بیدگلی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بعدازظهر امروز در جمع دهیاران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه۳۷ هزار و ۱۰۰ دهیاری در سطح کشور وجود دارد، اظهار کرد: بعداز انقلاب و تأسیس دهیاری ها روند توسعه روستاها رو به رشد بوده است‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در طول تاریخ کشور، بدون برنامه در دولت احمدنژاد ۶۲۱ روستا به شهر تبدیل شد، گفت: در حال حاضر هزار و ۲۸۰ شهر داریم که با گه با تبدیل ۶۲۱ روستا به شهر، نظام توزیع فضایی را بر هم زدند.

,

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ارائه لایحه دهیاریها در دولت خبر داد و گفت: این لایحه بعداز بررسی در دولت به مجلس تقدیم می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: اضافه شدن ۳۷ هزار دهیاری به بدنه دولت ابدا اتفاق نخواهد افتاد، مجلس هم این اجازه را به ما نخواهد داد که دهیاران را استخدام کنیم، البته ۷ هزار دهیار تمام وقت خواهیم داشت.

,

جندقیان بیدگلی با بیان اینکه بر اساس آمار مرکز پژوهش های مجلس ۳۵۰ هزار نفر در شهرداریها اضافی هستند، افزود: این در حالی است که ۲۲ هزار پست خالی داریم و اینها با سفارشات شورای شهر مشغول به کار شدند.

,

وی با بیان اینکه دولت وظیفه اش تولید اشتغال نیست بلکه تسهیل‌گر است، تصریح کرد: شأن دهیاران را ارتقا می دهیم.

,

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور افزود: تنها وامی که بدون ضمانت داده می‌شود، به دهیاریهاست و دهیاران باید از این طرح و تسهیلات استفاده کنند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد نیز، بابیان اینکه شهرستان اسدآباد ۱۰۲ روستای دارای سکنه  با جمعیت ۴۷ هزار نفر دارد، اظهار کرد: این روستاها ۱۲۰ سال قدمت دارند که در ۷۷ روستا دهیاری فعال است.

,

حمزه عبدکوند  افزود: بیش از ۹۹ درصد روستاها از نعمت گاز و ۱۰۰ درصد از نعمت برق بهره مند هستند.

,

وی به مشارکت مردم شهرستان در انتخابات اشاره کرد و گفت: حداکثر مشارکت مردم این شهرستان ۸۹ و کمترین ۷۴ درصد بوده است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآبادگفت:  اشتغال، استخدام و تثبیت جایگاه شغلی انها از دغدغه دهیاران است که می طلبد در این زمینه اقدامی انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه