اخبار داغ

رئیس دبیرخانه ستاد کنترل دخانیات خبر داد:

مرگ سالانه ۶۰ هزار ایرانی به دلیل مصرف دخانیات/ ضرر ۷۰ هزار میلیارد تومانی به اقتصاد کشور

مرگ سالانه ۶۰ هزار ایرانی به دلیل مصرف دخانیات/ ضرر ۷۰ هزار میلیارد تومانی به اقتصاد کشور
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با اشاره به بیماری‌های ناشی از مصرف مواد دخانی در کشور، گفت: سالانه ۶۰ هزار نفر به دلیل مصرف دخانیات، جان خود را از دست می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد ولی‌زاده، در گفتگو با مهر، به مضرات و آسیب های مصرف مواد دخانی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مصرف مواد دخانی در کشور منجر به بروز بیماری هایی می شود که نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان، هزینه برای نظام سلامت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با عنوان این مطلب که ۷۰ هزار میلیارد تومان ضرر اقتصادی مصرف دخانیات در کشور است، ادامه داد: هزینه‌ای که مصرف مواد دخانی به دولت تحمیل می کند، بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان است.
,
 
,
ولی‌زاده با انتقاد از برخی تلاش ها برای تسهیل در مصرف مواد دخانی به خصوص قلیان در کشور، گفت: مسئولان اگر از قوانینی که در جهت کاهش مصرف مواد دخانی در کشور اتفاق است، مراقبت نکنند، در آینده ای نزدیک شاهد طغیان بیماری ها و سرطان های ناشی از مصرف مواد دخانی خواهیم بود.
,
 
,
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که همه کشورها به سمت اقداماتی در جهت کاهش مصرف مواد دخانی می روند، افزود: ما نباید قوانینی وضع کنیم که منجر به تسهیل مصرف مواد دخانی در کشور شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه