اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه بهار:

برگزاری 170 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در بهار

برگزاری 170 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در بهار
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار از برگزاری ۱۷۰ عنوان برنامه به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی هندی ورکانه، فرمانده سپاه ناحیه بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ به بیان اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان پرداخت و افزود: شاخص‌ترین برنامه هفته بسیج را همایش بسیج در روز ۵ آذر عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: این همایش با سخنرانی سردار طلایی نیک در فرهنگسرای آیت الله بهاری با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه بهار  با بیان خاطراتی از اوایل انقلاب گفت: دشمن به خیال خود فکر می کرد که انقلاب عمر ۴۰ روزه خود را نخواهد دید اما امروز شاهدیم که عمر انقلاب اسلامی به ۴۰ سال رسیده و هم اکنون وارد گام دوم انقلاب شده ایم و لذا تبیین گام دوم انقلاب در هفته بسیج از دیگر برنامه های شاخص ما در این هفته است.

,

هندی دیگر برنامه های شهرستان در این هفته را همایش بصیرتی معلمان، برگزاری اردوی راهیان نور، برنامه ناظر بر طرح اعتلای بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی، میقات صالحین، حضور در نماز جمعه و غبارروبی مزار شهدا بیان کرد.

,

وی حضور بسیجیان در نماز جمعه این و ارائه گزارشی مختصر از فعالیت بسیج شهرستان را در پیش از خطبه های نماز جمعه، دیدار بسیجیان با امام جمعه، برپایی نمایشگاهی از محصولات خانگی بانوان و رزمایش گردان های سایبری را از دیگر برنامه های شهرستان در این هفته بیان کرد.

,

هندی در پایان تعداد برنامه های هفته بسیج شهرستان را ۱۷۰ برنامه عنوان کرد که در پایگاه های مقاومت و حوزه ها برگزار خواهد شد که از این بین ۲۵ برنامه شاخص می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه