اخبار داغ

در گفت و گو با علمای اهل سنت کردستان عنوان شد؛

مرزداران کردستان همواره با آشوب و اغتشاش مخالف هستند/ باید با عوامل و تخریب کنندگان بیت المال به شدت برخورد شود

مرزداران کردستان همواره با آشوب و اغتشاش مخالف هستند/ باید با عوامل و تخریب کنندگان بیت المال به شدت برخورد شود
علمای اهل سنت کردستان با تاکید بر اینکه اغتشاشگران به دنبال ضربه زدن به امنیت و آرامش ملت هستند گفت: ملت فهیم ایران و مردم مدافع و مرزدار استان کردستان هیچ‌گاه به بیگانگان تکیه نکرده اما عده‌ای با سوءاستفاده از موقعیت کنونی، راه حقیقی بیان مطالبات را با بی‌راهه اشتباه گرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، علمای اهل سنت کردستان با تاکید بر اینکه اغتشاشگران به دنبال ضربه زدن به امنیت و آرامش ملت هستند، حضور میلیونی و محکم مردم با بصیرت ایران در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را موجب نقش بر آب شدن نقشه دشمنان دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

, ,

ماموستا برجسته اهل سنت سنندج: اغتشاشگران با خلل وارد کردن به نظم جامعه نمی توانند تزلزلی ایجاد کنند

, ماموستا برجسته اهل سنت سنندج: اغتشاشگران با خلل وارد کردن به نظم جامعه نمی توانند تزلزلی ایجاد کنند,

ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: اعتراضات مردم در این ماه میلاد پیامبر اکرم را می توان از دو بعد امنیتی و عبادی بررسی کرد، از لحاظ امنیتی مردم می توانستند به صورت مسالمت آمیز اعتراضات خود را بیان کنند اما متاسفانه عده ای از این اعتراضات سوء استفاده کرده و قصد اغتشاش داشتند.

,

 وی با بیان اینکه اغتشاش‌گران مهره‌های دست نشانده دشمنان بودند، گفت: اعتراض به افزایش قیمت بنزین طبیعی بود اما اینکه عده ای بخواهند از این قضایا سوءاستفاده کنند قابل قبول نیست و نباید اجازه داد.

,

 وی افزود: صف مردم از دشمنان و ضدانقلاب جداست، کسانی که دست به اغتشاش، آتش زدن بیت المال و ناامنی زدند از عوامل دشمنان بودند چون در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی مردم همراهی خود با انقلاب را ثابت کرده و استقامت همین مردم حلال بسیاری از مشکلات بوده است.

,

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه این آشوب ها خلاف موازین و قانون است، یادآور شد: این اغتشاشگران با خلل وارد کردن به نظم جامعه نمی توانند تزلزلی ایجاد کنند چرا که کردستان مهد جوانمردی و سخت کوشی و ایثار و مجاهدت است و مردم همواره اثبات خواهند کرد که پایبند نظام هستند.

,

, ,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری: مردم مدافع و مرزدار استان کردستان هیچ‌گاه به بیگانگان تکیه نکرده اند

, نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری: مردم مدافع و مرزدار استان کردستان هیچ‌گاه به بیگانگان تکیه نکرده اند,

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان در واکنش به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: ملت فهیم ایران و مردم مدافع و مرزدار استان کردستان هیچ‌گاه به بیگانگان تکیه نکرده اما عده‌ای با سوءاستفاده از موقعیت کنونی، راه حقیقی بیان مطالبات را با بی‌راهه اشتباه گرفته‌اند.

,

وی با بیان اینکه ضدانقلاب دشمن کُرد و هیچ‌گاه خواهان ترقی و پیشرفت کشور نیستند، افزود: مردم و جوانان کردستانی هیچ‌گاه به دشمنان اعتماد نکرده و همیشه راه خود را از افکار و اهداف آنان جدا کرده‌اند چراکه آنان غیر از برهم زدن امنیت کشور، ویرانی و نابودی این دیار هدفی دیگر ندارند.

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی سران آمریکایی از مردم ایران ادعا و دروغی بیش نیست، تصریح کرد: سؤال اینجاست ضدانقلاب و دشمنان که همواره دم از حقوق شهروندی می‌زنند، در زمان بمباران مردم ایران و اکنون که اشرار اماکن و اموال عمومی و اموال مردم را تخریب و به غارت برده، کجایند؛ چرا زبان به کام گرفته و غمخوار کُرد نیستند.

,

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر با حمایت ضدانقلاب در کشور اتفاق افتاد، گفت: براساس فرموده قرآن و مفاد قانون دین و اسلام ضرررساندن به مملکت، تخریب اماکن و اموال عمومی و اموال مردم جایز نبوده و مورد قبول اسلام و وجدان بشریت نیست.

,

, ,

امام جمعه سنندج: باید با عوامل  و تخریب کنندگان بیت المال به شدت برخورد شود

, امام جمعه سنندج: باید با عوامل  و تخریب کنندگان بیت المال به شدت برخورد شود,

ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج تصریح کرد: متاسفانه طی یک هفته اخیر یک سری افراد جاهل که شناختی از توطئه‌های دشمنان ندارند همگام توطئه‌های دشمنان و مزدوران آن ها شدند و به اموال عمومی آسیب رساندند.

,

وی ضمن محکوم کردن اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در پی افزایش قیمت بنزین گفت: مردم کُرد شجاع و همیشه در صحنه کردستان در 40 سال اخیر از نظام و فرامین رهبری پیروی و در همه برهه‌ها در برابر دشمنان ایستادگی و آنان را مأیوس و ناامید کرده‌اند.

,

امام جمعه سنندج با تقدیر از نیروهای امنیتی در برقراری امنیت عمومی و مقابله با آشوبگران اظهار کرد: تخریب پمپ بنزین‌ها، بانک‌ها و آمبولانس‌ها عملی خرابکارانه و تخریب بیت‌المال بوده و باید با عوامل این امور ناپسند به شدت برخورد شود.

,

 

,

امام جمعه موقت سنندج: مردم دراغتشاشات اخیر صف خود را از اشرار و اخلالگران نظم و امنیت جدا کردند

, امام جمعه موقت سنندج: مردم دراغتشاشات اخیر صف خود را از اشرار و اخلالگران نظم و امنیت جدا کردند,

ماموستا خالدی امام جمعه موقت سنندج ضمن محکوم کردن اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در پی افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: مردم با بصیرت و هوشیار آگاه کردستان همراه با سراسر کشور، خودجوش و مردمی اقدامات آشوبگرانه اشرار و ضدانقلاب را محکوم کردند که جای بسی خوشحالی دارد.

,

وی با بیان اینکه مردم در این اغتشاشات اخیر صف خود را از اشرار و اخلالگران نظم و امنیت جدا کردند، افزود: انسان در هر واقعه‌ای باید عاقلانه و از روی تفکر تصمیم بگیرد چراکه آشوب و اعتراضات خشونت‌آمیز غیرمنطقی و جایز نیست.

,

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه نباید در این برهه حساس دشمنان را خوشحال کنیم، تصریح کرد: باید همه با هم مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم چراکه بدخواهان به دنبال برهم زدن امنیت و آسایش کنونی مردم هستند.

,

ماموستا خالدی با بیان اینکه هرگونه تجمع و اغتشاشی محکوم است، یادآور شد: اگر امنیت و آرامش در هر کشوری وجود نداشته باشد، قطعاً زندگی، کسب و کار و امرار معاشی وجود نداشته، بنابراین باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

,


,
, ,

ماموستا برجسته اهل سنت سنندج: مردم کردستان هیچ وقت مخالف اصل نظام نیستند

, ماموستا برجسته اهل سنت سنندج: مردم کردستان هیچ وقت مخالف اصل نظام نیستند,

ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج عنوان کرد: مردم مرزدار و همیشه در صحنه استان کردستان همواره حامی اقتدار، عزت و امنیت در طول تاریخ انقلاب بوده‌و همواره ثابت کرده‌اند که  اجازه نمی‌دهند امنیت و آرامش آنها مورد تعدی وابستگان به استکبار قرار بگیرد.

,

وی تصریح کرد: مردم از اشرار و فرصت‌طلبان جدا هستند و اگرچه مردم به واسطه مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی در فشار هستند ولی هیچ وقت مخالف اصل نظام نیستند.

,

حسینی اذعان کرد: آنچه در روزهای اخیر در برخی شهرهای کردستان و در سایر نقاط کشور شاهد بودیم، نه تنها اعتراض به قیمت بنزین نبود بلکه این قضیه هم یک نقشه طراحی‌شده از سوی دشمنان برای براندازی نظام بود.

,

به گفته امام جمعه موقت سنندج، در این اغتشاشات عده‌ای با آتش‌زدن بانک‌ها، پمپ بنزین، آمبولانس و اموال مردم قصد ایجاد ناآرامی و ضربه‌زدن به امنیت کشور را داشتند.

,

وی اضافه کرد: اینها مهره‌های دشمنان بودند که از سوی مخالفین نظام در خارج از مرزها با هدف ایجاد ناامنی و سلب آسایش مردم دست به ایجاد اغتشاش زدند اما به واسطه بصیرت و آگاهی مردم دسیسه‌های آنان خنثی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه