اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

جهادگران نمونه خراسان‌جنوبی تجلیل می‌شوند/ فعالیت 325 گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان

جهادگران نمونه خراسان‌جنوبی تجلیل می‌شوند/ فعالیت 325 گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان
هنری گفت: همزمان به 4 آذر از جهادگران نمونه و فعالان اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی در مجمع عالی بسیج استان تجلیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خاورستان، در خصوص فعالیت های بسیج سازندگی در هفته بسیج اظهار کرد: برنامه ریزی شد طی هفته بسیج فعالیت‌های گروه‌های جهادی در سطح استان با شعار "بسیج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت" انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  در خصوص فعالیت های بسیج سازندگی در هفته بسیج اظهار کرد: برنامه ریزی شد طی هفته بسیج فعالیت‌های گروه‌های جهادی در سطح استان با شعار "بسیج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت" انجام شود.,
فعالیت 130 گروه جهادی در هفته بسیج
 
, فعالیت 130 گروه جهادی در هفته بسیج, فعالیت 130 گروه جهادی در هفته بسیج,
,
وی با بیان اینکه 130 گروه جهادی شناسنامه‌دار و محله محور در تمام شهرستان‌های استان در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، سلامت، اشتغال‌زایی، توزیع بسته‌های حمایتی و برداشت محصول کشاورزی خدمت رسانی داشته و دارند، افزود: اولویت فعالیت عمرانی در زمینه طرح مسکن محرومین و کمک به مرمت و بهسازی منازل محرومین و مددجویان بهزیستی است و گروه‌های جهادی شناسنامه‌دار در مناطق جغرافیای هدف خود و گروه‌های محله محور نیز در محلات حاشیه پایگاه بسیج مشغول به خدمت شدند.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: بازه پیش‌بینی شده برای فعالیت جهادگران از یک تا سه روز بوده است.
,
 
,
هنری با شاره به بیانیه گام دوم انقلاب و صحبت مقام معظم رهبری خطاب به جهادگران با تاکید بر گسترش روحیه جهادی و توسعه کمی گروه‌های جهادی از ابتدای امسال تاکنون، گفت: تعداد گروه‌های جهادی شناسنامه‌دار استان از 253 گروه به 325 گروه افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
سازماندهی 923 گروه جهادی محله محور
 
, سازماندهی 923 گروه جهادی محله محور, سازماندهی 923 گروه جهادی محله محور,
,
وی اظهارکرد: تاکنون 923 گروه محله محور در پایگاه‌های بسیج استان شناسایی و سازماندهی شده‌اند.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال 1379 و تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام عظمای ولایت تاکنون حدود 343 هزار جهادگر در قالب یک هزار و 570 گروه جهادی در سطح استان خراسان‌جنوبی خدمات‌رسانی کردند.
,
 
,
تجلیل از جهادگران نمونه
 
, تجلیل از جهادگران نمونه, تجلیل از جهادگران نمونه,
,
هنری از برگزاری مجمع جهادگران استان در روز دوشنبه 4 آذر در محل مجتمع غدیر حبر داد و افزود: اختتامیه اردوهای جهادی و تجلیل از جهادگران نمونه و فعالان اقتصاد مقاومتی با حضور بیش از 400 نفر از جهادگران در بیرجند برگزار می‌شود.
,
 
,
وی بیان کرد: با توجه به برگزاری جلسه شورای جهادی شهرستان‌ها در این جلسه مجمع انتخابات هئیت رئیسه نیز برگزار و اعضای هیئت رئیسه مجمع جهادگران استان مشخص خواهند شد.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به رویکرد فعالیت‌های جهادی، گفت: رویکرد فعالیت‌های جهادی در آینده گسترش گروه جهادی تخصصی، شکل‌گیری گروه‌های اقتصاد مقاومتی و ارائه آموزش‌های لازم در حوزه‌های تخصصی گروه‌ها و همچنین کارآفرینی و اشتغال خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه