اخبار داغ

مسئول بسیج نیروی دریایی سپاه:

مسئولان با نگاه به بیگانگان راه را اشتباهی رفته اند/ راه حل برون رفت از مشکلات تفکر بسیجی است

مسئولان با نگاه به بیگانگان راه را اشتباهی رفته اند/ راه حل برون رفت از مشکلات تفکر بسیجی است
سرهنگ علینژاد با اشاره به ضعف ها و مشکلات اقتصادی، گفت: مسئولان با نگاه به بیگانگان راه را اشتباهی رفته اند و با تکیه بر تفکر بسسیجی می توان مشکلات را رفع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ علی نژاد، مسئول بسیج دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع باشکوه بسیجیان شهرستان پارسیان در روز بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج ضمن تامین اقتدار جمهوری اسلامی ایران، در دنیا طنین انداز شده و حماسه های بزرگی را خلق کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی، با اشاره به پیش بینی و ایجاد بسیج در اوایل انقلاب، گفت: دشمنان از هر حیث با جمهوری اسلامی ایران عناد و دشمنی داشتند تا این انقلاب روی پای خود نایستد اما با تشکیل بسیج مردمی این انقلاب بیش از 40 سال از عمر با برکتش می گذرد.

,

مسئول بسیج دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بسیج را نقشی تعیین کننده دانست و تاکید کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیج مردمی نقشی تاثیرگذار بود و در دوران دفاع مقدس نیز همین بسیج مردمی در برابر بیش از 80 کشور دنیا مقاومت و دستشان را از رسیدن به این خاک قطع کرد.

,

علی نژاد با محکوم کردن آشوب گری فتنه گران و دشمنان این نظام، عنوان کرد: فتنه های سال 77، 88، 96 و 98 یکی از سخت ترین فتنه ها علیه انقلاب اسلامی بود که بسیجیان پرچمدار دفاع از انقلاب بودند و شهدایی را نیز تقدیم این مرز و بوم کردند.

,

وی با بیان اینکه امروز هیمنه آمریکا شکست خورده است، تصریح کرد: امروز با تفکر بسیجی هیمنه و اقتار استکبار در خلیج فارس شکسته شده و هیچ تفکر دیگری نمی تواند جلوی این هیمنه را بگیرد.

,

علی نژاد خطاب به مدیران و مسئولان کشور، گفت: راه حل مشکلات کشور تفکر بسیجی خواهد بود و نگاه به بیگانگان نگاهی اشتباه است و مسئولین و مدیران راه را اشتباهی رفته اند.

,

مسئول بسیج نیروی دریایی سپاه، با اشاره به اینکه حضور در بین مردم می تواند گره گشا باشد، خاطرنشان کرد: در مسائل اقتصادی دچار ضعف هستیم و تفکر کدخدایی بر تفکر بسیجی غلبه کرده و باید این تفکر عوض شود و مسئولین در بین مردم جهت خدمت رسانی حضور داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه