اخبار داغ

نماینده آوج و بوئین‌زهرا در مجلس:

مجلس در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور ورود می‌کند

مجلس در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور ورود می‌کند
نماینده آوج و بوئین‌زهرا در مجلس گفت: بنا به فرمایش امام راحل مجلس در راس امور قرار دارد؛ برخی موضوعات کلان نیاز است تا سه قوه باهم تصمیم بگیرند اما قانون برای مجلس آئین نامه تعیین کرده که باید طبق آن به وظایف خود عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو باصبح قزوین، اظهار کرد: افزایش قیمت حامل‌های انرژی از وظایف دولت است و هر ساله می‌تواند قیمت‌ها را افزایش دهد که شش سال به خاطر شرایط کشور و مردم انجام نگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

وی با بیان اینکه تصمیم اخیر در افزایش قیمت بنزین کارشناسی شده است، افزود: نسبت به نحوه اجرای طرح انتقاد و اعتراض داریم چراکه بسیار نامناسب در کشور اجرا شد.

,

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ۳۰۰برابر نرخ بنزین، بیان کرد: باید پیش‌بینی می‌کردند تا کمک معیشتی‌ها واریز می‌شد و بعد اقدام به افزایش قیمت بزنین می‌کردند.

,

باید در پرداخت سهمیه‌ها هم بازبینی شود

, باید در پرداخت سهمیه‌ها هم بازبینی شود,

بابایی صالح عنوان کرد: باید در پرداخت سهمیه‌ها هم بازبینی شود و دولت نظارت دقیق‌تری در بازار داشته باشد و سازمان‌های نظارتی و دستگاه‌های زیربط به طور جدی در برابر سودجویانی که با استفاده از شرایط به دنبال منافع خود هستند، بایستند و به شدت برخورد شود.

,

وی تاکید کرد: بنا به فرمایش امام راحل مجلس در راس امور قرار دارد؛ برخی موضوعات کلان نیاز است تا سه قوه باهم تصمیم بگیرند اما قانون برای مجلس آئین نامه تعیین کرده که باید طبق آن به وظایف خود عمل کند.

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: در خصوص افزایش نرخ حامل‌های انرژی هم دولت مکلف است تا تصمیم‌گیری کند و باید هر کدام از قوا به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه