اخبار داغ

سفته در خراسان رضوی کیمیا شد!

سفته در خراسان رضوی کیمیا شد!
نبود سفته در شعب بانک ملی ایران در استان خراسان رضوی نارضایتی‌هایی را به وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ طبق گزارش‌های مردمی، طی چند روز گذشته کمبود سفته در بانک‌های ملی شهرستان نیشابور مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده است. خبرنگار ما امروز با هدف بررسی این مشکل به چهار شعبه این بانک در شهرستان نیشابور رفت تا موضوع را بررسی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

یکی از مراجعین به بانک ملی مرکزی نیشابور برای دریافت سفته گفت: برای دریافت وام بانکی به دنبال سفته هستم که متوجه شدم فعلاً وجود ندارد، کارمند بانک گفت که باید به دیگر شعب برای دریافت سفته بروم.

,

خانم دیگری که برای ضمانت بانکی به دنبال سفته می‌گشت نیز گفت: بانک ملی نزدیک منزلم به دلیل نداشتن سفته من را به این محل راهنمایی کرد که متأسفانه اینجا هم سفته ندارند.

,

کارمند بانک ملی مرکزی نیشابور در رابطه با این موضوع گفت: سفته امروز تمام شد و معلوم نیست چه زمانی برای ما ارسال کنند. اما کارمند دیگری در شعبه فردوسی شمالی در رابطه با این موضوع گفت: بیش از یک ماه است که درخواست سفته داده‌ایم ولی تاکنون برای ما ارسال نشده است.

,

کارمند بانک شعبه دانشگاه بانک ملی در نیشابور در رابطه با این موضوع به خبرنگار صبح توس گفت: فقط سفته 90 میلیونی دارم و دیگر مبالغ سفته در شعبه وجود ندارد.

,

وی تأکید کرد: شاید شعبه‌های دیگر داشته باشد ولی ما نداریم، سه ماه است درخواست سفته کرده‌ایم و هنوز به ما تحویل نداده‌اند و معلوم نیست چه زمانی برسد.

,

این کارمند خاطرنشان کرد: شاید شعبه‌های دیگر از قدیم داشته باشند، فعلاً به دلیل اقدام برای تغییر طرح کمبود سفته داریم.

,

رئیس شعب بانک ملی ایران در نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: کمبود سفته درست است و متأسفانه چند روزی هست که این کمبود وجود دارد و مربوط به شهر نیشابور نیست بلکه استان خراسان رضوی را درگیر خودش کرده است.

,

هادی ایزدی خاطرنشان کرد: ما متصدی فروش آن هستیم و خزانه داری بانک مرکزی باید سفته‌ها را در اختیار ما قرار دهد، به دنبال رفع نیاز همشهریان نیشابوری برای این موضوع هستیم و درخواست‌های خود را داده‌ایم و تا رسیدن سفته‌ها اندکی زمان نیاز است.

,

وی تصریح کرد: اوایل هفته آینده سفته مورد نیاز شهرستان تأمین خواهد شد و مردم درباره این موضوع نگرانی نداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه