اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

بیش از ۱۲هزار دانش آموز قزوینی تحت آموزش عملی نماز قرار گرفتند

بیش از ۱۲هزار دانش آموز قزوینی تحت آموزش عملی نماز قرار گرفتند
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با بیان اینکه امسال حدود ۱۲هزار و ۷۴۷ دانش آموز تحت پوشش آموزش علمی نماز قرار گرفتند، گفت: طرح تقلید و مرجع شناسی و جشن شکوفایی برای ۱۸ هزار دانش آموز اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین ، خیر الله رحمانی در پنجمین اجلاس استانی نماز و مدرسه که صبح امروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی به درستی واژگان را انتخاب کردند که اگر ما طالب راه درست در آینده باشیم باید به مدارس توجه بیشتری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: مدارس می‌توانند حد جامعه را تعیین کند و اگر به دنبال این هستیم دانش آموزان را به عنوان جامعه هدف سند تحول بنیادین در نظر بگیریم باید نسل آینده ساز را طوری تربیت کنیم که بتوانند به زندگی پاک و حیات طیبه دسترسی پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در تربیت دانش آموزان باید به ساحت دینی و اخلاقی توجه کنیم تا طوری تربیت شوند که با توجه به بیانات رهبری بتوانند به میادین بزرگ ورود کنند.

,
,
,

رحمانی بیان کرد: دانش آموزان سلامتی آینده جامعه را تامین می‌کنند و اگر بخواهیم فرزندانمان را به حیات طیبه برسانیم باید به فرمایشات رهبری جامه عمل بپوشانیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: باید همه ظرفیت‌ها را کنار مدرسه قرار دهیم و اگر بخواهیم دانش آموزان درست تربیت شوند باید فضای نماز را در مدارس ایجاد کنیم.

,
,
,

مدیرکل آموزش و پرورش افزود: در آموزش و پرورش باید به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم رهنمود راه روشن برای نسل آینده باشیم.

بیش از 70 درصد مدارس از حضور روحانی محروم هستند.

,
,
, بیش از 70 درصد مدارس از حضور روحانی محروم هستند.,

رحمانی با بیان اینکه امسال حدود ۱۲هزار و ۷۴۷ دانش آموز تحت پوشش آموزش علمی نماز قرار گرفتند، گفت: طرح تقلید و مرجع شناسی و جشن شکوفایی برای 18 هزار دانش آموز اجرا شد.

,

رحمانی ابراز کرد: در استان حدود 1233 ساختمان آموزشی داریم که از این تعداد 578 مدرسه دارای نماز خانه هستند و 13 کانکس داریم که نماز در آنجا برگزار می‌شود و بیش از 70 درصد مدارس از حضور روحانی محروم هستند.

,

این مقام مسئول افزود: 123 مدرسه در استان از نمازخانه مستقل و کلاسی محروم هستند و نماز جماعت‌ها 81 درصد توسط ائمه جماعت فرهنگی و 19 درصد توسط ائمه جماعات روحانی برگزار می‌شود.

,

رحمانی در پایان بیان کرد:حوزه علمیه برنامه‌ریزی کند که در مدرسه از یک روحانی خوش فکر بهره‌مند شویم و اکنون حدود 16 درصد مدارس از حداقل فضای لازم محروم هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه