اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان کردستان:

لحن صحبت رئیس جمهور با مردم تمسخرآمیز است

لحن صحبت رئیس جمهور با مردم تمسخرآمیز است
سید احسن علوی گفت: آقای رئیس جمهور به گونه ای صحبت می کنند که انگار مردم را مورد تمسخر قرار می دهند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسن علوی در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، اظهار داشت: ما برای مقابله با گرانی جلساتی را در مجلس برگزار نموده ایم و در این ارتباط وزیر صمت نیز اقداماتی را انجام داده اند و تفاهم نامه هایی را به امضا رسانده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: با این وجود باید بپذیریم که آثار روانی افزایش قیمت بنزین در کشور وجود دارد و ناخودآگاه موجب افزایش قیمت برخی از اجناس و بخصوص در حوزه خودرویی خواهد شد که لازم است وزارت راه و ترابری و وزارت کشور در این خصوص برنامه ریزی نمایند.

,

نماینده مردم سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزیر نفت و وزیر کشور باید مورد استیضاح قرار گیرند خاطر نشان کرد: آقای رئیس جمهور به گونه ای صحبت می کنند که انگار مردم را مورد تمسخر قرار می دهند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند. وی افزود: وزیر کشور باید عاقل تر از آن باشد که با مردم سخن نگوید و شرایط را روشن نکند.

,

وی ادامه داد: در هیچ جنگی و در هیچ نوع قحطی ای رئیس جمهور یک کشور و خانواده وی مورد آسیب قرار نمی‌گیرند و این مردم هستند که باید تاوان اقدامات دولت را بدهند.

,

علوی با بیان اینکه دولت با بی تدبیری باعث ایجاد نگرانی در بین مردم شد، افزود: دولت باید به نظرات نخبگان تمکین کند و از نظرات کارشناسی شده در رابطه با مسائل کشور استقبال نماید که متاسفانه چنین چیزی رخ نداده است.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که از فکر کارشناسی و اقدام کارشناسی حمایت می کنند اما این نحوه مدیریت قیمت بنزین مورد تایید نیست.

,

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا سطح رفاه مردم بالاتر باشد افزود: یک کودک نیز می تواند مشکلات کنونی مردم را درک کند اما چطور رئیس جمهور کشور درک نمی کند جای تعجب دارد.

,

وی با بیان اینکه دولت حق ندارد برای رفع بی تدبیری های خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و از رهبر انقلاب اسلامی هزینه کند، افزود: باید دولت و هر مسئولی که در ایجاد این نگرانی ها دخیل بوده است پاسخگو باشد و نمی توان شانه از بار مسئولیت و اقدامات انجام گرفته خالی کرد.

,

وی در ادامه این گفتگو با اشاره به نقش بازاریان و اصناف در طول 4 دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: بازاریان ما همیشه و در همه صحنه های حساس انقلاب اسلامی نقشی فعال و چشمگیر داشته اند و در برابر توطئه های دشمنان این مرز و بوم ایستاده اند و فراخوان های ضدانقلاب نمی تواند روحیه انقلابی آنان را خدشه دار کند اما دولت نیز مسئول و موظف است با برنامه ریزی و با اقوام کارشناسی در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم قدم بردارد و مانع از تشویش و نگرانی مردم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه