اخبار داغ

گزارش تصویری؛

مانور ایمنی و زلزله در مدارس اراک

مانور ایمنی و زلزله در مدارس اراک
همزمان با سراسر کشور مانور ایمنی و زلزله در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) شهر اراک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ همزمان با سراسر کشور مانور ایمنی و زلزله در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) شهر اراک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در این مانور که به صورت نمادین و با شرکت نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س)  برگزار شد، دانش آموزان با روش‌های امداد و نجات، حمل مصدوم، اطفای حریق، خروج اضطراری، پناه گیری، سقوط آزاد و چگونگی مقابله با کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از زلزله آشنا شدند.

,

شهریار فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب: امروز شاهد برگزاری مانور زلزله در مدرسه حضرت فاطمه زهرا(س) اراک هستیم که معمولا سالانه همزمان با سراسر کشور این مانور در مدارس استان مرکزی هم برگزار می شود.

,

فولاد وند با اشاره به اینکه ۱۵ مدرسه امسال در استان مرکزی این مانور را انجام دادند اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این مانور این است که دانش آموزان با یک فضای طراحی شده از زلزله آشنا بشوند و بدانند که چه کارهایی باید انجام دهند که منجر به جلوگیری و یا کاهش آسیب ها و تلفات می شود.

,

وی ادامه داد: در کنار این اینها دانش آموزان از مدت ها قبل آموزش های لازم برای امداد و نجات و ایمنی در سطح مدارس دیده اند و مراقبت هایی در مقابل با برخورد با صحنه هایی همچون زلزله آموزش دیده اند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه