اخبار داغ

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان تاکید کرد؛

بحران مالی رسانه‌های استان زنجان

بحران مالی رسانه‌های استان زنجان
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: اگر چه شرایط فعلی مطبوعات خوب نیست اما نباید اجازه داد، چراغ مطبوعات خاموش شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: 26 رسانه استان زنجان در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه امسال با توجه به محدودیت مکانی، اطلاع رسانی عمومی به رسانه های استان شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این نمایشگاه پربارتر از سال های گذشته برگزار شود.

,

این مسئول از مجوز دار بودن 80 رسانه در استان زنجان طبق گزارش سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد و گفت: از این تعداد تنها 40 رسانه فعال هستند.

,

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان اولین استانی بود که نمایشگاه مطبوعات را در کنار نمایشگاه کتاب برگزار کرد،افزود: این موضوع به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام و با پیگیری های انجام شده در سایر استان ها نیز نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه در سال گذشته جشنواره مطبوعات در کشور نیز به دلیل مشکلات مالی برگزار نشد،افزود: نمایشگاه های استانی زمینه حضور رسانه ها را در بین مردم فراهم کرده است.

,

این مسئول با اشاره به مشکلات رسانه های استان زنجان، افزود: در چنین وضعیتی نباید اجازه داد چراغ مطبوعات خاموش شود.

,

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان فضای نمایشگاه مطبوعات امسال را بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد و گفت: امسال مکانی برای نمایشگاه مطبوعات در نظر گرفته شده است که بیشتر در معرض دید است.

,

ناصر تصریح کرد: در شرایط فعلی که همه مطبوعات و رسانه ها دچار مشکلاتی هستند باید شرایط را تحمل کنیم تا این بحران رد شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه