اخبار داغ

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مطرح کرد؛

شناسایی 998 بیمار ضایعه نخاعی در استان کرمان

شناسایی 998 بیمار ضایعه نخاعی در استان کرمان
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از 26 هزار و 350 بیمار ضایعه نخاعی در کشور تعداد 998 نفر در استان کرمان شناسایی وخدمات می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" علیرضا اسدی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان در آیین در آیین گشایش اولین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی افراد دارای معلولیت؛ اظهار داشت: سازمان ملل با هدف توجه دادن جوامع به مسائل افراد دارای معلولیت روز خاصی را به این گروه اختصاص داده است بنابراین این روز بهانه است که با تکیه بر توانمندی های این افراد ، در موضوعات مختلف برای رفع مسائل و مشکلاتشان اقدام شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

وی نامگذاری این روزها را فرصتی برای مدیران دانست تا با بازبینی اقداماتشان کمبودهای برنامه ای و اعتباری را بررسی و برای حل این کاستی های برنامه هایی را طراحی کنند.

,

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به افزایش حق پرستاری 73درصدی گفت : از 26 هزار و 350 بیمار ضایعه نخاعی در کشور تعداد 998 نفر در استان کرمان شناسایی وخدمات می گیرند.

,

اسدی با بیان اینکه میزان مستمری بر اساس تعداد نفرات خانوار 20 درصد افزایش داشته است؛ افزود: انجمن ها و موسسات همکار در موضوع توانبخشی می توانند با بازنگری در نیازهای افراد دارای معلولیت در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، آموزشی در تامین این نیازها موثرتر همکاری کنند.

,

به گزارش راه آرمان؛ آثار هنرهای تجسمی افراد دارای انواع معلولیت ها از جمله اُتیسم ، کم توان ذهنی، جسمی – حرکتی، نابینا، ناشنوا و بیماران اعصاب و روان صبح و بعداز ظهر به مدت 4 روز از دوشنبه 11 تا پنج شنبه 14 آذرماه در محل نگارخانه ارغوان واقع در بلوار شهید صدوقی – صدوقی 10 در معرض نمایش و فروش قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه