اخبار داغ

استاندارد لرستان:

توسعه در مسیر ترسیم‌شده امام(ره) و رهبری از خطوط اصلی نظام است

توسعه در مسیر ترسیم‌شده امام(ره) و رهبری از خطوط اصلی نظام است
استاندار لرستان گفت: توسعه، تعالی و حرکت در مسیر ترسیم‌شده امام(ره) و رهبری از خطوط اصلی نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه استان لرستان که در سالن همایش جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها وظایفی را که رهبری برای آن‌ها تعیین کرده را انجام می‌دهند و هر اقدامی که برای توسعه و تعالی استان لازم است تشخیص می‌دهند که چه‌کارهایی انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

وی با اشاره به احکامی که از سوی رهبری صادر می‌شود افزود: چند نکته در این احکام وجود دارد که یکی توجه به ویژگی‌های خاص هر استان است چراکه مردم هر خطه از ایران ازنظر فرهنگی و حوزه‌های دیگر متفاوت هستند و رهبری تأکیددارند وجوه برجسته‌ای که در فرهنگ، آداب‌ورسوم هر منطقه وجود دارد برجسته شود.

,

استاندار لرستان عنوان کرد: تقویت این بُعد از ویژگی‌های استان جزء مواردی است که بیان می‌شود که در این راستا استان لرستان دارای ویژگی‌هایی است با مردمی مهربان، علاقه‌مند به انقلاب و جزء بهترین همراهان نظام هستند.

,

وی با اشاره به ارتباط مردم با نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان مربوط به قشر خاصی نیست بلکه با همه اقشار و گروه‌ها ارتباط دارد و این ارتباط باید بین نماینده ولی‌فقیه و همه اقشار وجود داشته باشد.

,

خادمی تصریح کرد: راه ولایت راه سعادت است و باید تلاش کرد تا همواره در این مسیر حرکت کرد و توسعه، تعالی و حرکت در مسیر ترسیم‌شده امام(ره) و رهبری از خطوط اصلی است و باید استراتژیک‌ها و وظایف متناسب با این موضوع تدوین شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه