اخبار داغ

آیت الله رئیسی:

من باور ندارم مشکل آب اصفهان حل نشدنی است

من باور ندارم مشکل آب اصفهان حل نشدنی است
رئیس قوه قضائیه گفت: جلسات زیادی برای مشکل آب اصفهان گرفته شده است؛ از شما سوال می کنم که مسئله آب اصفهان حل نشدنی است؟ من این را باور ندارم و هیچ مسئله حل نشدنی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ آیت الله رئیسی شامگاه امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: همواره ما به اجرای عدالت تأکید می کنیم و نه تنها هدف ما بلکه هدف انبیاء و اولیا هم بود؛ از جلوه های مهم عدالت، عدالت اداری است. از خواسته های مهم مردم این است که در ادارات ما عدالت حاکم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس قوه قضائیه در تشریح تحقق عدالت اداری گفت: وجود قوانین و مقررات عادلانه لازمه این کار است و همچنین باید مدیران عادل داشته باشیم چرا که آن ها می توانند عدالت شیرینی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

,

وی با بیان اینکه مردم و زنان عادل که از عدالت بهره مند هستند می توانند ما را به عدالت نزدیک کنند، عنوان کرد: شرط عدالت این است که امام عادل باشد و عدالت یکی از ویژگی های مهم امام محسوب می شود. امام جامعه برای اجرای عدالت به بازوان عادل نیاز دارد؛ یعنی همه سطوح مدیریتی باید در راستای عدالت حرکت کنند.

,

رئیسی با بیان اینکه ارتباطات در نظام اداری عادل متفاوت است، تصریح کرد: همه در نگاه مدیریتی می گویند مدیر باید پاسخگو باشد و این محور مهمی برای مدیریت است؛ ما در نظام مدیریتی خود را در چهار  محور، پاسخگو در محضر پروردگار؛ پاسگخو در محضر عموم مردم، پاسخگوی ارباب رجوع و پاسگخوی به نهادهای نظارتی قرار می دهیم.

,

رئیس دستگاه قضا لازمه عدالت اداری را  قانون و مدیران عادل و لازمه نظام اداری عادلانه را ارتباطات عادلانه با همه دانست و عنوان کرد: یک حزب سیاسی در مجلس می آید و اگر نخواهد بر عدالت بچرخد باید بگوییم محور تمام حرکت ها قانون است و همه با همه سلایق سیاسی باید قانون را رعایت کنند و کسی به خودش اجازه نقض قانون ندهد.

,

وی ادامه داد: جاهایی هم هست که شرایط اضطراری است؛ برای مثال جنگ اقتصادی است که شرایط و مقررات دیگری را می طلبد، شاید با این مقررات امکان پذیر نباشد ولی ما هیچ بن بستی نداریم و سریع می توانیم با شرایط وفق پیدا کنیم.

,

رئیسی با بیان اینکه شرایط باید برای تولید کننده و کارآفرین سهل و آسان باشد و این همان تعبیر رهبر معظم انقلاب است، گفت: امروز ضرورت دارد مدیران ما با جسارت و شجاعتی که قانون به آن ها داده و اقتضای جنگ اقتصادی است با قدرت در میدان باشند و کار کنند.

,

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه ما حامی مدیرانی هستیم که با شجاعت کار می کنند و اجازه اخلال در انجام کارها را نمی دهند، گفت: مهم ترین پیام شهدا این بوده که ما می توانیم کارهایی که به دید دیگران نشدنی است، انجام دهیم و  ما با خون خودمان می گوییم ما می توانیم. امروز مدیریت کشور در عرصه تلاش باید بگوید ما می توانیم.

,

نظارت برای برخورد با فساد نیست، برای این است که فسادی به وجود نیاید

, نظارت برای برخورد با فساد نیست، برای این است که فسادی به وجود نیاید, نظارت برای برخورد با فساد نیست، برای این است که فسادی به وجود نیاید,

وی با بیان اینکه با روحیه جهادی و انقلابی می توانیم از این تنگناها عبور کنیم، عنوان کرد: نظارت برای برخورد با فساد نیست، برای این است که فسادی به وجود نیاید؛ نظارت مداوم برای تداوم اعتماد به مجموعه و نظام اداری است.

,

رئیسی با بیان اینکه اعتماد یک لحظه است ولی باید ادامه پیدا کند و لازمه آن نظارت و حساب کشی و بازرسی خواهد بود، اظهار کرد: چرا ما شاهد تولید این همه پرونده هستیم؛ خیلی ساختار فسادزا داریم که باید حل بشود. آن جایی که بخش دولتی می خواهد مجوز بدهد و با بخش خصوصی تعامل کند همان جایی است که باید نظارت خیلی بیشتری شود؛ اعطای تسهیلات به بخش خصوصی از همین موارد است.

,

قاضی القضات کشور با بیان اینکه ما باید فساد را کنترل کنیم و فساد نقطه مقابل عدالت اداری است، گفت: هر چه قانون مندتر باشیم، کمتر شاهد فساد هستیم. فساد کم هم از نظر ما زیاد است.

,

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم مجموعه ما کوچک ترین آلودگی پیدا کند و از مدیرانی که با جسارت تحریم را دور می زنند و کار مردم را به موقع انجام می دهند حمایت کنیم.

,

رئیسی خاطرنشان کرد: جلسات زیادی برای مشکل آب اصفهان گرفته شده است؛ از شما سوال می کنم که مسئله آب اصفهان حل نشدنی است؟ من این را باور ندارم و هیچ مسئله حل نشدنی نداریم.

,

* اگر مسئله آب حل شود اصفهان چیز دیگری از دولت نمی خواهد

, * اگر مسئله آب حل شود اصفهان چیز دیگری از دولت نمی خواهد, * اگر مسئله آب حل شود اصفهان چیز دیگری از دولت نمی خواهد,

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در جلسه شورای اداری استان گفت: مشکل اصفهان آب است و اگر آب تأمین شود اصفهان چیزی از دولت نمی خواهد.

,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: زمانی خدمت رهبری رسیدم و گفتم مردم اصفهان توقع دارند که همان کاری که برای دریاچه ارومیه شد و اجازه دادید مبلغی را از صندوق بردارند رهبری با ناراحتی فرمودند شما که می دانید باید دولت از من بخواهد و از من نخواستند.

,

وی گفت: آن زمان به آقای زرگر، استاندار وقت گفتم و گفتند نامه می زنیم و ظاهرا پیگیری نشد؛ رهبری آمادگی برای اعطای این بودجه را دارند.

,

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: مشکلات دستگاه قضایی در اصفهان بسیار زیاد است؛ گاهی می بینیم استان های کوچک تر وضعیت بهتری دارند و حتی وضعیت مکان آن هم بهتر است.

,

وی تصریح کرد: مسئله آب درست است مربوطه به قوه قضائیه نیست ولی درخواست مردم را به رهبری برسانید و تا حد توان سعی کنید مشکلات همه استان ها به خصوص استان اصفهان مرتفع شود.

,

طباطبایی نژاد در پایان گفت: اصفهان وفاداری خودش را از زمان جنگ گرفته تا وقایعی مانند سیل و زلزله نشان داده و باز هم می دهد.

,

برای مبارزه با فساد هیچ امیدی به مجلس نیست

, برای مبارزه با فساد هیچ امیدی به مجلس نیست, برای مبارزه با فساد هیچ امیدی به مجلس نیست,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان هم در این جلسه گفت: از اقدامات انقلابی رئیس قوه قضاییه در مبارزه با فساد و بدون این که گروهی را در نظر داشته باشند و بارگزرداندن قوه قضاییه به قوه قضاییه طراز انقلاب اسلامی تشکر می کنم.

,

حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی ادامه داد: انتصاب های قضایی در اصفهان امید را به مردم برگرداند.

,

وی خاطر نشان کرد: نظارت حین عملکرد از سوی دستگاه قضایی باید مورد تاکید قرار بگیرد تا از تاراج بیت المال از سوی شرکت های دولتی و خصولتی جلوگیری شود؛ مردم از فساد و اختلاس نگران هستند.

,

موسوی لارگانی تصریح کرد: در بحث مبارزه با فساد هیچ امیدی به مجلس نیست ؛ در سطح کشور و استان اصفهان مفسده های اقتصادی وجود دارد و لازم است قوه قضاییه در برخی مباحق مالی ورود و پیگیری کند.

,

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از تشکیل کارگروه ویژه برای مشکلات کشاورزان به ریاست آقای محسنی اژه ای تشکر می کنم.

,

موسوی لارگانی افزود: برخی شهرک های صنعتی با ظرفیت 30 درصدی کار می کنند؛ این گزارش هایی که استاندار می دهند فقط حسن های استان اصهان است؛ مشکلاتی زیادی هم داریم و مردم حتی نفس هم نمی توانند بکشند و آلودگی زیادی در شهر وجد دارد.

,

وی در پایان گلایه ای داشت و گفت: استاندار از وضعیت خوب فولاد گفت اما چقدر از این درآمد را به استان می دهند؟ چقدر پول برمی گردد؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه