اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

دولت فعلی توان لازم برای اصلاح ساختار اقتصاد به شکل کامل و جامع را ندارد

دولت فعلی توان لازم برای اصلاح ساختار اقتصاد به شکل کامل و جامع را ندارد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر اصلاح ساختار اقتصادی کشورآغاز شده اما به کندی پیش می‌رود چرا که دولت فعلی توان لازم برای اصلاح ساختار اقتصاد به شکل کامل و جامع را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس صبح امروز با حضور در فرمانداری کرمان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مولفه دشمن در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی عرصه اقتصادی است و تمام تلاش دشمن این است که بتواند جمهوری اسلامی را در حوزه اقتصادی دچار چالش جدی کند که نمود آن را در سال های گذشته مشاهده کردیم.

,

وی افزود: اشتباهات فاحشی در حوزه تصمیمات دولت در عرصه اقتصادی صورت گرفته که با اصرار مجلس اصلاح شده و بعضی از آنها به مسیر آمده است.

,

پورابراهیمی مطرح کرد: بر اساس برنامه تبیین شده در گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری، با توجه به اینکه وارد دهه پنجم انقلاب اسلامی می‌شویم نیازمند وجود یک مجلس مقتدر، یک‌دست، همراه با رویکردی که بتواند مسیر امام و رهبری را با تمام وجود استمرار بخشد، هستیم.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس یادآور شد: صحبت‌های بعضی از نمایندگان، امروز به جای اینکه دل دوستان انقلاب را شاد کند دل دشمنان در خارج از کشور را شاد می‌ کند از این رو مجلس آینده باید در مسیر انقلاب، امام و رهبری حرکت کند.

,

مجلس آینده می‌تواند زمینه‌سازحضور دولتی قدرتمند در سال 1400 باشد

, مجلس آینده می‌تواند زمینه‌سازحضور دولتی قدرتمند در سال 1400 باشد ,

وی ابراز داشت: مجلس آینده می‌تواند زمینه‌سازحضور دولتی قدرتمند در سال 1400 باشد و ما امیدواریم به فضل الهی در دوره بعدی مجلس شاهد حضور نیروهای انقلابی و توانمند، بدون نگاه به جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باشیم که بتوانند پای انقلاب و آرمان‌های آن بایستند.

,

پورابراهیمی گفت: ما به آینده انقلاب بسیار امیدواریم مسیر و حرکتی که برای حل مشکلات اقتصادی مشخص شده در دوره آینده مجلس با رویکرد بسیار مناسب‌تری نسبت به گذشته رقم خواهد خورد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درارتباط با برنامه‌های خود در دوره یازدهم مجلس عنوان کرد: برنامه های ما در دو سطح ملی و استانی استمرار پیدا می کند، در سطح استانی نگاه ما توسعه استان است از این رو کلیه اقدامات و گام‌های نیمه تمام توسعه در ظرفیت‌های مختلف در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری استمرار پیدا خواهد کرد و طرح‌هایی که شروع کرده‌ایم را به پایان خواهیم رساند همچنین طرح‌های جدیدی را در دستور کار داریم.

,

وی ادامه داد: در بخش ملی هم طبیعتا رویکرد ما اصلاح ساختار نظام اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف خواهد بود، این اصلاح ساختار به چارچوب تعیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های 24 گانه اقتصاد مقاومتی بر می گردد.

,

دولت فعلی توان لازم برای اصلاح ساختار اقتصاد به شکل کامل و جامع را ندارد

, دولت فعلی توان لازم برای اصلاح ساختار اقتصاد به شکل کامل و جامع را ندارد ,

پورابراهیمی بیان داشت: امیدوارم در زمینه رویکرد ملی شاهد اتفاقات بزرگی در ساختار اقتصادی ایران باشیم، این اصلاح ساختار آغاز شده اما به کندی پیش می‌رود چرا که دولت فعلی توان لازم برای اصلاح ساختار اقتصاد به شکل کامل و جامع را ندارد.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: امیدواریم با حرکت جدیدی که در مجلس و دولت آینده شکل خواهد گرفت، فرامین مقام معظم رهبری برای ایجاد اصلاح ساختار اقتصادی و تحول در کشور و کاهش اثر تحریم‌ها در اقتصاد ایران صورت گیرد.

,

وی در ارتباط با اینکه هزینه‌های تبلیغات شما از کجاست؟تاکید کرد: اولین اقدام ما شفافیت دارائی‌ها بود و حدود دوهفته قبل بر اساس قانون اعلام شد و جز اولین نماینده‌هایی بودم که کلیه اموال و دارایی‌های خودم را شفاف اعلام کردم و در سامانه قوه قضائیه بر اساس قانون ثبت کردم و پایان انتخابات قول می‌دهم فهرست ریزهزینه‌ها را که از کجا آورده‌ام و چگونه هزینه کرده‌ام را اعلام کنم، من یک معلم دانشگاه هستم و هزینه‌های انتخاباتی من را همسرم پرداخت می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه