اخبار داغ

امام جمعه کرج:

جریان غیر انقلابی درصدد فرار از پاسخگویی در زمینه معیشت مردم است

جریان غیر انقلابی درصدد فرار از پاسخگویی در زمینه معیشت مردم است
امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت: در این روز رژیم پهلوی دانشجویان معترض به حضور آمریکا در دانشگاه را به شهادت رساند و این جنایت سرآغاز جنبش دانشجویی در سال ۱۳۳۱ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ببه نقل از تیتریک، آیت الله حسینی همدانی افزود: جنبش دانشجویی که استکبارستیز، عدالت خواه و آرمان گرا، جریان ساز در مسیر اهداف انقلاب و اسلام نباشد معنایی پیدا نمی کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی اظهار داشت: دانشجویان می توانند علی رغم سنگ اندازی هایی که علیه آنها می شود،  کشور را از وابستگی های اقتصادی و سیاسی نجات دهند، امروز ملت ما راه خود را پیدا کرده است و با تحمل سختی ها بالنده و محکم به سمت پیشرفت و تعالی حرکت می کند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: امروز غرب، استکبار جهانی و اسرائیل در چنبره قدرت منطقه ای ایران گیر افتاده اند و ایجاد آشوب در ایران، عراق و لبنان برای فرار از مین هایی است که در داخل آن افتاده و راه پس و پیش ندارند. 
,
 
,
وی گفت: امروز سیاستمداران غربی می گویند کمربند شیعی از ایران تا عراق و از عراق تا بیروت شکل گرفته است تا امپراطوری ایران باستان را در قالب شیعه تشکیل دهد، این اعترافات نشان می دهد راهی که امام (ره) مد نظر داشتند، مبنی بر کوتاه کردن دست ابرقدرت ها از ذخائر کشور را درست رفته ایم. 
,
 
,
 امام جمعه کرج افزود: امروز ملت های اسلامی بیدار شده و انقلاب اسلامی توانسته است دست ابرقدرت ها را از منافع کشور کوتاه کند اگر چه با سنگ اندازی هایی در این راه مواجه است، در نتیجه باید در برابر جریان غیر انقلابی داخل بایستد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: متاسفانه جریان غیر انقلابی داخل معتقدند هستند ایران باید در جامعه جهانی هضم شود و تابع آنها شود اما این مسئله یک انحراف فکری است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دنباله رو لیبرالیسم و غرب نخواهد بود و آینده ای که می بیند تمدن نوین اسلامی در سایه ظهور حضرت حجت (عج) است، تصریح کرد: برای انتخابات ۱۴۰۰ باید فامیل بازی و قوم گرایی را کنار بگذاریم‌. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: جریان غیر انقلابی امروز در تلاش است تا کرسی های مجلس یازدهم را در دست بگیرد در نتیجه مردم در تمام نشست و برخاست های نمایندگان شریک هستند. 
,
 
,
وی افزود: غرب گرایی به معنای وادادگی، توجه به کدخدا به جای خدا، عدم بکارگیری نیروهای انقلابی، از کار انداختن نیروهای انقلابی از ویژگی های جریان غیر انقلابی در داخل کشور است. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: حزب الله و نیروهای ارزشی باید محور مقاومت را به معنای اصل آن تبیین کنند چرا که ما به علت آموزش های اسلامی، امنیت فرامرزی، دفاع از حریم و حرم اهل بیت (ع)، نابودی رژیم اسرائیل جبهه مقاومت را یک ارزش دانسته و از آن دفاع می کنیم. 
,
 
,
وی تصریح کرد: جریان غیر انقلابی ناراضی تراشی می کند و اعتقادی به ارزش های انقلاب اسلامی ندارد، مسئولین استان البرز گزارش بدهند که در طول یک سال گذشته چند بار با خانواده های شهدا دیدار کرده اند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: دو قطبی سازی کاذب روش دیگر جریان غیر انقلابی برای فرار از پاسخگویی نسبت به مسئولیت هایی است که در حوزه فرهنگ، اقتصاد، معیشت و ... در اختیار دارند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه جریان غیر انقلابی به جای نقد پذیری به منتقدان انگ می زند و جریان انقلابی را تندرو خطاب می کند، افزود: نامزدهای انتخاباتی بررسی کنند که برای اهداف خودشان پا به عرصه گذاشته اند یا برای مردم؟، در جریان حرکت پرشتاب به سمت جامعه اسلامی نیازمند جوانان با انگیزه هستیم تا بتوانند برای عموم تلاش‌کنند لذا افرادی که سنی از آنها گذشته است خود را از این عرصه کنار بکشند.
,
 
,
خطیب جمعه کرج در خاتمه با اشاره به اینکه افراد دارای سن بالا در اوج خداحافظی کنند و برای جوانان راهنما باشند، خاطرنشان داشت:  گزینه اول مردم باید جوانان باشد و همه ما موظف به کثرت شرکت مردم در انتخابات هستیم.
انتهای خبر
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه