اخبار داغ

مدیرکل پیشگیری‌های اجتماعی تعزیرات حکومتی کشور:

خودنظارتی کلید واژه مهم برای کاهش تخلفات است

خودنظارتی کلید واژه مهم برای کاهش تخلفات است
مدیرکل پیشگیری‌های اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: باید بتوانیم خرد جمعی و آگاهی را داشته باشیم تا یک خودنظارتی در جامعه ایجاد شود و همه به عنوان ناظرین افتخاری سازمان تعزیرات به استقبال کاهش تخلفات برویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ویدا آزاد در گفت‌وگو با صبح قزوین، اظهار کرد: بانوان در جامعه تلاشگر، سازنده و آینده‌نگر هستند که نگاه ویژه‌ای به بحث آگاهی بخشی و تولید گفتمان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

وی با بیان اینکه باید با تجارب زیست اجتماعی به استقبال کاهش آسیب‌ها برویم، افزود: خداوند بهترین صفت خود که پرورش و خلق کردن است را به بانوان عطا کردند که باید از این موهبت الهی در سطح عالی استفاده کنیم و بتوانیم برای بهبود فضای کسب و کار جامعه تلاش کنیم.

,

مدیرکل پیشگیری‌های اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: باید با همراهی و هم‌افزایی به استقبال کاهش تخلفات و سالم سازی کسب و کارها برویم به طوری که برای یک فعالیت اقتصادی سالم با یک هلیگن سه ضلعی مصرف کننده، تولیدکننده و توزیع‌کننده مواجه هستیم.

,

سازمان تعزیرات در خدمت حقوق شهروندی است

, سازمان تعزیرات در خدمت حقوق شهروندی است,

این مقام مسئول در ادامه ابراز کرد: اگر هر کدام از این گروه‌ها که در یک فعالیت اقتصادی دخیل هستند، بتوانند به وظایف خطیر خود به خوبی آگاه شوند می‌توانیم فضای سالم اقتصادی داشته باشیم.

,

وی افزود: اگر فلسفه خرید ما سه مرحله پیش از خرید، حین خرید و بعد از خرید داشته باشد نیز سازمان تعزیرات بعد از خرید به عنوان حامی حقوق شهروندان در کنار مردم است.

,

آزاد بیان کرد: سازمان تعزیرات درصدد است تا بتواند این آرامش را به خانوارها بدهد تا آگاه شوند که هنگام خرید به چه مولفه‌هایی توجه کنند و بعد از خرید چگونه می‌توانند احقاق حقوق شهروندی داشته باشند.

,

مدیرکل پیشگیری‌های اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی بتوانیم خرد جمعی و آگاهی را داشته باشیم تا یک خودنظارتی در جامعه ایجاد شود و همه به عنوان ناظرین افتخاری سازمان تعزیرات به استقبال کاهش تخلفات برویم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه