اخبار داغ

اولین ناشر تخصصی شعر مطرح کرد؛

حمایت 100 درصدی از کتاب اولی‌ها

حمایت 100 درصدی از کتاب اولی‌ها
اولین ناشر تخصصی شعر گفت: انتشارات شانی برای حمایت از قشر جوان و جویای نام، 100 درصد از کتاب اولی‌ها حمایت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید صالحی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: از سال 79 به عنوان ناشر مولف در حوزه شعر فعالیت می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه انتشار کتاب در کشور با مشکلات عدیده ای مواجه است، افزود: به دلیل تحمل سختی های بسیار تصمیم گرفتم ناشر شوم.

,

این شاعر با اشاره به اینکه از سال 82 با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه شعر فعالیت می کنم، افزود: "شانی" اولین ناشر تخصصی شعر در کشور است که بیش از 70 درصد فعالیت های آن مربوط به سایر استان های کشور است.

,

صالحی با بیان اینکه این انتشاراتی با استان های بسیاری در ارتباط است، بیان داشت: به همت حسن علی پاکزاد از شعرای نامی زنجان،شش کتاب شعر در زنجان رونمایی شد.

,

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این عدد در سال آینده به سه برابر برسد،ادامه داد: استان زنجان دارای ظرفیت های خوبی در حوزه شعر است.

,

صالحی مشکلات انتشارات را بیشتر مربوط به عدم برنامه ریزی مناسب عنوان کرد و گفت: اگر به نحو مطلوبی در حوزه عرضه و تقاضا برنامه ریزی و مدیریت شود،ناشر به سوددهی نیز می رسد.

,

وی با اشاره به کاهش تیراژ کتب در سال های اخیر، بیان داشت:تیراژهای سه هزار به 300 تا 400 جلد رسیده است.

,

این شاعر با بیان اینکه این انتشارات از کتاب اولی ها حمایت 100 درصد دارد، بیان داشت: در مراسم های رونمایی و جشن امضا بخشی از هزینه های کتاب تامین می شود.

,

صالحی از حمایت برخی از ادارات استانی ارشاد از ناشران خبرداد و گفت: ما هم به عنوان ناشر رسالت داریم از قلم اولی ها حمایت کنیم.

,

وی تصریح کرد: بسیاری از کتاب اولی ها توان سرمایه گذاری ندارند که ما با حمایت 100 درصدی به این افراد کمک می کنیم.

,

 وی با بیان اینکه اولین ناشری هستیم که ضمانت پس دادن کتاب را داریم،افزود: افرادی که از کتاب های خریداری شده رضایت نداشته باشند می توانند کتاب دیگری را جایگزین کنند.

,

این ناشر ادامه داد: هدف این انتشارات معرفی شاعران جوان و هنرمندان مستعد شهرستان‌ ها ‌است که در این زمینه اقدامات لازم انجام می شود.
صالحی گفت: تا کنون بیش از یک هزار جلد کتاب شعر و ترانه از سوی این انتشاراتی منتشر شده است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه