اخبار داغ

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور رفسنجان خبر داد؛

رفسنجان، میزبان مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان

رفسنجان، میزبان مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان
مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: به مناسبت روز دانشجو دو رشته فوتسال بانوان و آقایان از رقابت‌های دومین المپیاد ورزشی دانشگاه پیام نور استان کرمان در دانشگاه رفسنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابراهیم صباغ در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ اظهار کرد: به مناسبت روز دانشجو دو رشته از دومین المپیاد ورزشی دانشگاه پیام نور استان کرمان در در دانشگاه رفسنجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور رفسنجان افزود: رشته های فوتسال بانوان و آقایان از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ آذر ماه در دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار می شود که تیم های رفسنجان، سیرجان، کرمان و بم برای فوتسال بانوان اعلام آمادگی کردند.

,

صباغ بیان کرد: برای فوتسال آقایان نیز ۹ تیم بم، کرمان، رفسنجان، سیرجان، بافت، راور، جیرفت، کشکوئیه اعلام آمادگی کردند که از روز سه شنبه به مدت سه روز این رقابت ها برگزار می شود.

,

وی در پایان عنوان کرد: مسابقات با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان و ترغیب آن ها به امر ورزش انجام می شود که روز پنجشنبه فینال این رقابت ها در مرکز رفسنجان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه