اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان البرز؛

نام‌نویسی 370 داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز

نام‌نویسی 370 داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز
نورمحمد فردی گفت: آمار نهایی ثبت‌نام داوطلبان مجلس در استان البرز با نام‌نویسی 370 نفر از حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس ستاد انتخابات استان البرز درباره آمار نهایی ثبت نام داوطلبان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: استقبال برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دوره نسبت به دوره قبل در سال ۹۴ بر اساس آخرین آمار ۳۲ درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
نور محمد فردی به برگزاری 12 جلسه با 70 مصوبه و 9 بازدید از حوزه های انتخابیه ثبت نام داوطلبان مجلس در استان البرز اشاره کرد و افزود: در مرکز انتخابیه کرج که شامل شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد خواهد بود ۱۶۰ نامزد برای تصاحب ی یک کرسی رقابت می کنند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه از مجموع نامزدهای ثبت نامی در کل استان البرز 319 نفر مرتبط با حوزه های انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد معادل 86 درصد است، اظهار داشت: 51 نفر معادل 14 درصد نامزدهای ثبت نامی متعلق به حوزه ساوجیلاغ، نظرآباد و طالقان است. 
,
 
,
نور محمد فردی به رقابت 51 نفر برای یک کرسی در مرکز انتخابیه ساوجبلاغ اعم از ساوحبلاغ، نظرآباد و طالقان اشاره و تصریح کرد: در مجموع در استان البرز هر 123 نفر برای یک کرسی با یکدیگر رقابت می کنند در حالیکه این میانگین در کشور هر 53 نفر به ازای یک کرسی است.
,
 
,
وی فراوانی سن شرکت کنندگان را بین سنین 36 تا 40 اعلام کرد و گفت: از بین ثبت نام کنندگان هشت نفر سابقه نمایندگی، ۵۷ نفر سابقه داوطلبی و ۳۲۰ نفر افرادی بودند که قبلا سابقه ثبت نام و داوطلبی مجلس نداشتند، همچنین از مجموع ۳۷۰ نفر، ۳۱ نفر فرهنگی، ۱۴۳ نفر کارمند، ۳۷ نفر استاد، چهار نفر روحانی، ۳۰ بازنشسته، ۹ نفر بیکار، ۷۳ نفر ایثار گر و سایر مشاغل  هستند.
,
 
,
رئیس ستاد انتخابات استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: 73 نفر از کاندیداها را زن و 297 نفر آنها را مرد اعلام کرد و افزود: 29 نفر از این داوطلبان در وزارت کشور ثبت نام کرده اند.  
 
 
 انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه