اخبار داغ

دنیزلی: از زلزله می‌ترسیدم!

دنیزلی: از زلزله می‌ترسیدم!
مصطفی دنیزلی پس از 11 حضور روی نیمکت تراکتور و با 5 برد، 3مساوی و 3 باخت و 18 امتیاز و حضور در مکان هشتم تصمیم به جدایی از تیم تبریزی گرفت و با توافق طرفین با این تیم قطع همکاری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی دنیزلی پس از 11 حضور روی نیمکت تراکتور و با 5 برد، 3مساوی و 3 باخت و 18 امتیاز و حضور در مکان هشتم تصمیم به جدایی از تیم تبریزی گرفت و با توافق طرفین با این تیم قطع همکاری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در گفت‌وگو با رسانه ان‌تی‌وی اسپور در مورد دلایل جدایی از تراکتور گفت: ماه گذشته به دلیل اتفاقات و حاشیه‌های رخ داده بعد از باخت درخواست قطع همکاری کردم که مدیرعامل تیم با استعفای من موافقت نکرد.رسانه‌ها هم با حاشیه‌سازی بی مورد در تصمیم من بی تاثیر نبودند.
,
 
,
مربی 75 ساله افزود: از نظر سلامت جسمی مقداری با مشکل مواجه هستم و احساس کردم ادامه حضور به سلامتی من ضربه می‌زند.
,
 
,
دنیزلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مشکل اصلی شما در تراکتور چه بوده است، اظهار داشت: از نظر روحی خسته هستم و هر روز باید بحران داخلی جدیدی را حل می‌کردم.بازیکنان در حد انتظار تلاش نمی‌کردند و ابزار لازم برای موفقیت را نداشتم.این در حالی بود که انتظارات از تیم هم بسیار بالا بود.
,
 
,
وی در بخشی از صحبت‌ها خود نیز گفت: از توقف نابهنگام لیگ و بی‌نظم عصبی می‌شدم.ما دو بازی عقب مانده داشتیم که در صورت پیروزی ما را تا رتبه دوم جدول بالا می‌برد.برخی مواقع باید با اتوبوس مسافرت می‌کردیم و ساعت‌ها باید در اتوبوس منتظر می‌ماندیم و حتی از ترس زلزله مجبور می‌شدیم در اتوبوس بخوابیم.که این برای  سلامت روحی و جسمانی من مضر است.بی شک دلیل جدایی من مسائل فنی و نتایج کسب شده نیست.
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه