اخبار داغ

کنعانی مقدم:

اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند پاسخگو باشند

اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند پاسخگو باشند
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: بسیاری از کسانی که مسئولیت اقتصادی دارند، از کسانی هستند که از سهمیه احزاب اصلاح‌طلب آمدند اما احزابشان به هیچ وجه پاسخگوی عملکرد آنها نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین کنعانی‌مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در رابطه با اینکه دولت چه اندازه اقتصاد را درگیر جناح بازی سیاسی کرده است؟ اظهار کرد: دوران اداره کشور توسط یک جناح به پایان رسیده است. مسائل و مشکلات کشور به گونه ای است که همه جناح‌ها باید درگیر مسائل اجرایی کشور باشند. اینکه کشور یک جناحی یا تک جناحی اداره شود کار اشتباهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی عنوان کرد: وقتی دولت مستقر می‌شود، دولت همه احزاب و گروه‌های سیاسی و جناح‌ها خواهد بود و دولت ملت است نه دولتِ یک جناح. مسائل اجرایی و اقتصادی کشور به دلیل وسعت و پیچیدگی‌هایی که دارد نمی‌تواند بدون هماهنگی جناح‌های مختلف کشور حل و فصل شود مخصوصا اینکه بخواهند با هم رقابت سیاسی داشته باشند و یکدیگر را تخریب کنند که اصلا جایی برای مشکلات مردم باقی نمی‌ماند.
,
 
,
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه متاسفانه در خود دولت نیز درگیری‌های جناحی وجود دارد، بیان کرد: دولت آقای روحانی هم از مستقلین، هم اصلاح‌طلبان و هم کاگزاران سازندگی شکل گرفته است. بسیاری از کسانی که مسئولیت اقتصادی کشور را دارند و باید پاسخگو باشند از کسانی هستند که از سهمیه احزاب اصلاح‌طلب و جناح کارگزاران آمدند اما احزابشان به هیچ وجه پاسخگوی عملکرد آدم‌های‌شان نیستند. فردی که دبیرکل حزب است و در دولت مسئولیت دارد اما حزبش حاضر نیست پاسخگوی عملکرد این فرد باشد.
,
 
,
کنعانی مقدم افزود: این موضوع به نظر نقص کار حزبی و سیاسی است. اگر کسی دبیر کل یا قائم مقام حزبی باشد و در دولت مسئولیت داشته باشد و به دلیل عملکرد او مشکلاتی در کشور ایجاد شود حزب باید از فرد اعلام برائت کند.
,
 
,
وی در رابطه با اینکه شعارهای دولت مبنی بر توجه به داخل کشور و عدم اعتماد به کشورهای غربی و نهادهای بین‌المللی چه اندازه با ریل‌گذاری آنها برای اداره کشور همخوانی دارد؟ گفت: به نظر می‌رسد ما آنقدر که باید به داخل نگاه نمی‌کنیم و به دنبال حل مشکلات داخل نیستیم. فرافکنی کردن به این صورت که همه مشکلات ما از خارج است و دشمنان ما مانع اصلی رشد و توسعه و تعالی ما هستند به نظر پاسخی برای ناکارآمدی نیست.
,
 
,
بنابر گزارش مهر، دبیر سیاسی جبهه ایستادگی تصریح کرد: به عقیده من دولتی شفاف است که با مردم روراست باشد و در عین حال که مشکلات واقعی و کارکرد خود را می‌گوید هر جا هم که اشتباه می‌کند آن را به مردم اعلام کند و به دنبال جبران آن باشد. این امر منجر می‌شود که هم اعتماد مردم به حاکمیت افزوده و هم دولت تقویت می‌شود. اینکه با هر مشکلی که پیش می‌آید بگوییم دلیلش اقدامات دشمن است یا دلیلش این است که ما FATF را تصویب نکردیم و با مقاومت همراه هستیم و... کار نسنجیده ای است.
,
 
,
کنعانی مقدم در پایان در رابطه با شعارهای دولت در تکیه به ظرفیت‌های درونی کشور چه اندازه با واقعیت انطباق دارد؟ خاطرنشان کرد: شعار دادن با عمل بسیار متفاوت است. ما وقتی شعار را محقق می‌دانیم که شاخص‌های اقتصادی ما مهر تایید بخورند. اینکه در شاخص تورم، نرخ بیکاری و مسائل اقتصادی کشور و سایر مسائل مانند فرار سرمایه منفی باشیم و مشکل داشته باشیم و شعار بدهیم که فلان کارها را انجام دادیم برای مردم قابل قبول نیست. مردم قدرت مقایسه و قضاوت دارند و حتی نسبت به کشورهای دیگر این قضاوت را دارند. پس این حرف‌ها فقط در حد شعار است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه