اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

مجلس پیگیر اخراج سفیر فتنه‌گر انگلیس است

مجلس پیگیر اخراج سفیر فتنه‌گر انگلیس است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برخورد دستگاه دیپلماسی ما با سفیر انگلیس یک کوتاهی نابخشودنی است و مجلس حتما پیگیر این مسئله خواهد بود و انتظار ما این است که هر چه سریع‌تر این سفیر فتنه‌گر و نابخرد انگلستان را اخراج کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله پژمان‌فر، در گفت و گو با خبرنگار "راه آرمان" در واکنش به اظهارات برخی سلبریتی ها و افراد درخصوص حادثه هواپیمای اوکراین اظهار کرد: امروز اجزای پازل جریان معاند نظام رونمایی می شود و چهره همه کسانی که در یک سطح فعالیت می کردند و تلاش می کردند خود را در یک صف نشان ندهند رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: این اظهارات نشان می دهدامروز مشخص شد که این افراد جریان براندازی نظام را با هم پیگیری می کنند همانطور که این جریان در سال 88  مسائل و قائده های این چنینی را به بهانه های مختلف برای براندازی نظام پیگیری می کردند.

,

حجت الاسلام پژمان فر بیان کرد: امروز برای مردم ما همدستی و هم داستانی دشمنان داخلی با آمریکا و پیر استعمار انگلستان روشن شده است اما علیرغم همه تلاش هایی که کردند و هزینه هایی که انجام دادند مردم آن ها را به خوبی شناختند و صف خود را از دشمنان داخلی کاملا جدا می کنند.

,

وی تاکید کرد: این فتنه ها منجر به بلوغ اجتماع ما شده است هر چند هزینه های سنگینی برای آن پرداخت می کنیم ولی اگر می خواستیم به جامعه اثبات کنیم که امروز این صداهای که از حلقوم برخی سلبریتی ها و جریانات خارج می شود یک حلقوم ناپاک مشترک است که همه تلاش ان ها خدمت به آمریکا است به این راحتی قابل اثبات نبود.

,

این نماینده مجلس عنوان کرد: همه این ها از برکات خون شهید حاج قاسم سلیمانی است که چهره اقعی دشمن را در این عرصه نشان داد  و همانطوری که مردم ما را در داخل کشور یکپارچه در مقابل آمریکا قرار داد امروز حس اینکه دشمن ما آمریکا است و باید با تمام توان در مقابل او استاد را اثبات کرد.

,

وی در پایان با انتقاد از برخورد دستگاه دیپلماسی ایران در واکنش به حضور سفیر انگلیس در بین تجمع کنندگان اظهار کرد: برخورد دستگاه دیپلماسی ما با سفیر انگلیس یک کوتاهی نابخشودنی است و مجلس حتما پیگیر این مسئله خواهد بود و انتظار ما این است که هر چه سریع تر این سفیر فتنه گر و نابخرد انگلستان را اخراج کنند و در مقابل این دشمنی آشکاری این ها کوتاه نیایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه