اخبار داغ

بیگی مطرح کرد؛

در انتخابات مجلس رأی مردم با آنچه که مسئولین اجرایی می‌خواستند متفاوت بود/ دولتمردان از ملت انتقام نگیرند!

در انتخابات مجلس رأی مردم با آنچه که مسئولین اجرایی می‌خواستند متفاوت بود/ دولتمردان از ملت انتقام نگیرند!
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: در جریان انتخابات هفت اسفند رأى مردم با آنچه که مسئولان اجرایی مى خواستند متفاوت بود و مردم اراده خودشان را به کرسى نشاندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، علیرضابیگى در نشست مشترک نمایندگان و مسئولان اجرایی و قضائی، اظهار داشت: باید شکر نعمت انقلاب اسلامى را بجا آورد چرا که معمار کبیر انقلاب در طراحى هندسه آن، خواست و رأى مردم را اصل قرار داد و امروز ما مفتخریم بعنوان نمایندگان اراده مردم مطالبات آنها را مورد پیگیرى قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه در جریان انتخابات هفت اسفند رأى مردم با آنچه که مسئولان اجرایی مى خواستند متفاوت بود و مردم اراده خودشان را به برکت انقلاب اسلامى و خون شهدا به کرسى نشاندند، افزود: لذا تلاش نکنید که از مردم انتقام بگیرید، به تضییقات و محدودیت هایی که براى دهیاران و اعضاء شوراهاى اسلامى بویژه در روستاها صورت مى گیرد خاتمه دهید.

,

وی عنوان کرد: امروز تلاش همه باید براى ارتقاء کار آمدى نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران باشد. امنیت، اشتغال، مسکن، بهداشت، آموزش و پرورش بدیهى ترین تکالیف یک دولت در قبال مردم است. 

,

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: مجلس ما قانونى را تصویب مى کند و از جوانى که به سبب مشکلات اقتصادى نتوانسته پدر و مادرش را رها کند و به خدمت سربازى برود جریمه سنگینى مى خواهد یعنى نه تنها پولى به او ندادیم که خانواده تشکیل دهد و براى خودش کسب و کارى داشته باشد و براى مسکن او هیچ برنامه اى نداریم بلکه با جریمه نقدى براى سالها او را بدهکار بانک کرده ایم تا براى دولت منابع مالى فراهم کنیم، منابع مالى که امروز با کمال سر افکندگى، صرف تامین حقوقهاى نجومى برخى مدیران شده است.

,

وی تاکید کرد: ترکیب جدید نمایندگان مصمم است به این شرایط خاتمه دهد و مددکار مسئولان براى گره گشایی از زندگى مردم باشد.

,

وی با بیان اینکه فرصتها بسرعت در حال سپرى شدن هستند گفت: من در جلسه تودیع خودم بعنوان یک خدمتگزار به مسئولان جدید ضرورت بهره گیرى از فرصت خدمت را متذکر شدم و دیدیم که زمان چقدر سریع گذشت در فرصت باقیمانده تلاش کنیم از ظرفیت بالاى نمایندگان حداکثر استفاده را بعمل آوریم و اسباب امیدوارى مردم را فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه