اخبار داغ

اولین جشنواره عکس خوانسار برگزار می شود

اولین جشنواره عکس خوانسار برگزار می شود
شهر خوانسار با آن که از طبیعت ویژه دامنه زاگرس و آب و هوایی خاص برخوردار است، آنچنان که باید برای گردشگران و عکاسان شناخته شده نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چشمه سار، دبیرخانه جشنواره عکس خوانسار طی اطلاعیه ای اعلام کرد برای نخستین بار جشنواره عکس خوانسار را برگزار می‌ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,

این دبیرخانه در این اطلاعیه آورده است شهر خوانسار با آن که از طبیعت ویژه دامنه زاگرس و آب و هوایی خاص برخوردار است، آنچنان که باید برای گردشگران و عکاسان شناخته شده نیست، در حالی که این شهر آن چنان دل از میهمانان خود برده است که هر عابر رهگذری، پایبند جلوه گری‌های طبیعت بکر و زیبای آن می شود.

,

در ادامه این اطلاعیه آمده است هتل زاگرس خوانسار و رزرواسیون سفرهای طلایی با کمک و همراهی جمعی از فعالان فرهنگی و عکاسان خوانسار برای نخستین بار جشنواره عکس خوانسار را برگزار می‌کند.

,

هیئت داوران‌ جشنواره عکس خوانسار افشین بختیار، امیر‌علی جوادیان، علیرضا کریمی صارمی، کاووس صادقلو و مهدی طاهری هستند.
زمان‌بندی‌ جشنواره به قرار ذیل است:

,
,

آغاز به کار جشنواره ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۵، ثبت نام اردوها ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۵ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۶، زمان اسکان رایگان۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۵ تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، مهلت ارسال آثار ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، داوری آثار۷ تا ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۶، افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده ۷ تیر ماه ۱۳۹۶ و اختتامیه نمایشگاه و آیین تجلیل۱۶ تیر ماه ۱۳۹۶است.

,

اعضای دبیرخانه‌ هتل زاگرس خوانسار و رزرواسیون سفرهای طلایی، برای ایجاد ارتباط میان هنرمندان، جامعه و گردشگران کشور، با جاذبه های طبیعی و گردشگری خوانسار، اقدام به برگزاری جشنواره عکس خوانسار نموده اند.

,

بخشی از اعضای فعال فرهنگی و عکاسان نیز دور هم جمع شده‌اند تا دبیرخانه و هیئت اجرایی جشنواره را تشکیل دهند. 
علاقه، تجربه، ذوق، هنر و فرهنگ دوستی، از ویژگی های این تیم و هدفشان، تلاش برای معرفی شهر است‌.

,
,

جمال صانعی‌ دبیر جشنواره، محمد ابراهیمی‌ دبیر هنری، بهنام عافی‌ دبیر اجرایی، علی معصومی‌ دبیر فنی، مهدی حاجی زکی‌ روابط عمومی، حمید صانعی‌ مسئول هماهنگی، رضا صانعی‌ امور رسانه‌ایی، ایمان نبی‌ رابط تورهای عکاسی هستند.

,

برای شرکت در جشنواره و دانلود فراخوان به کانال یا وب سایت جشنواره مراجعه نمایید.

,

راه های ارتباط با دبیرخانه جشنواره عکس خوانسارآدرس دبیرخانه، خوانسار، هتل زاگرس و شماره تماس دبیرخانه جشنواره ۰۳۱۵۷۷۷۶۳۱۸، دبیر فنی جشنواره ۰۹۰۱۳۱۱۰۲۲۶است.

,


آدرس وب سایت و کانال تلگرامی جشنواره www.⁣khansarfestival.com و telegram.me/khansarfestival است.

,
,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه