اخبار داغ

رئس جهاد کشاورزی اشنویه:

وسایل نقلیه کشاورزی شماره گذاری می شوند

وسایل نقلیه کشاورزی شماره گذاری می شوند
رئیس جهاد کشاورزی اشنویه از شماره گذار وسایل نقلیه کشاورزی اعم از تراکتور و کمباین در اشنویه خبر داد...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از شنوباس سید انور حسینی رئیس جهاد کشاورزی اشنویه در کفتگو با شنوباس گفت : به منظور ساماندهی وسایل نقلیه کشاورزی و بهره مندی کشاورزان از خدماتی از قبیل اسناد و مدارک معتبر در خصوص نقل و انتقالات ،کارت سوخت و کارت شناسایی وسیله نقلیه، روند اجرایی شماره گذاری وسایل نقلیه کشاورزی ( تراکتور و کمباین ) مستعمل در این شهرستان انجام گرفته است که مرحله اول شماره گذاری وسایل نقلیه کشاورزی نو با استقرار واحد شماره گذاری در محل کارخانجات سازنده و وارد کننده آغاز گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, شنوباس,  ,

وی همچنین افزود : روند اجرایی  این طرح دارای دو مرحله می باشد. در مرحله اول هدف تشکیل پرونده های اختصاصی برای هریک از دستگاههای تراکتور و کمباین (با عمر حداکثر 13 سال و یا تولید سال 1380 و به بعد) بر اساس مدارک و مستندات مورد نظر و اجرای عملیات بازدید فنی توسط شرکت های فنی و مهندسی کشاورزی همکار و ارسال آن به سازمان جهاد کشاورزی (اداره امور فن آوریهای مکانیزه کشاورزی) بعد از بررسی و تائید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان می باشد.

,

حسینی اضافه کرد: این مرحله بطور کامل توســط مدیریت­ جهاد کشاورزی شهرستان اشنویه و پنج  شرکت فنی و مهندسی کشاورزی  شامل شرکتهای تیروژ، سبز روژهه لات، نوین کار صبا، دشت کوهستان و دشت سبز به تعداد 716 دستگاه تراکتور و کمباین شناسایی و پرونده سازی شده و جهت طی مرحله دوم طرح به سازمان ارسال گردیده است.

,

رئیس جهاد کشاورزی اشنویه در پایان عنوان نمود: مرحله دوم شماره گذاری ماشین آلات خودگردان کشاورزی نیز توسط اکیپ های فنی بازدید  راهنمایی و رانندگی اجرا خواهد گردید . انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه