اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

امروز عاشورا مانند یک چراغ هدایت است/شهید حججی ها رفتند تا مدل زندگانی حضرت زینب (س) حاکم شود

امروز عاشورا مانند یک چراغ هدایت است/شهید حججی ها رفتند تا مدل زندگانی حضرت زینب (س) حاکم شود
استاد حوزه و دانشگاه گفت: آنچه برای همه چیز درمان است یکی قرآن و دیگری زنده نگه داشتن قیام امام حسین (ع) است، در نگاه به جامعه امروز عاشورا یک دارو، محفل و چراغ برای کل جامعه بشری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر؛ حجت السلام و المسلمین صابری اراکی در همایش پیروان فاطمی رهروان زینبی اظهار کرد: آنچه برای همه چیز درمان است یکی قرآن و دیگری زنده نگه داشتن قیام امام حسین (ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,


وی با اشاره به اینکه باید در محضر عاشورا و عاشوراییان استفاده بهینه را ببریم تصریح کرد: اگر نگاهی به جامعه خود بیاندازیم خواهیم دید که چقدر مشکلات زیادی در جامعه گربانگیر همه شده  و اکثر این مشکلات به خاطر فراموش کردن بسیاری از ارزش های اسلامی بوده است.

صابری اراکی ادامه داد: حضرت زینب بانویی افتخارآمیز  در کربلا بود  که با وجود از دست دادن محارم خود بازهم با تمام صلابت مقابل دشمن ایستاد و برای همیشه نام او در تاریخ زنده نگه داشته شده است.

وی با بیان اینکه امروز در جامعه طلاق رواج پیدا کرده است عنوان کرد: صبر زنان و مردان ما در جامعه امروز کم شده است و بهتر است بانوان این سرزمین حضرت زینب را اسوه خود قرار دهند و در مقابل با مشکلات صبر و بردباری داشته باشند.

صابری اراکی یادآور شد: افراد که بالای ممبر می روند باید ممبر را با مسائل امروز مطرح کنند و در هر صورت باید دقت کنیم که از واقعه عاشورا و  کربلا دور نمانیم.

,
,
,
,
,
,
,
,


لازم به ذکر است در این مراسم از مادر شهید مدافع حرم  شهید عسگری، همسر شهید مدافع حرم سیف الله خدابنده، همسر جانباز مدافع حرم کاظمی و سید حسن موسوی مدافع حرم تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

,
,


انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه